Asta este primul meu capitol scris pe laptop XD. Nu va avea diacritice poate, dar in rest sper ca va aparea si pe telefon. Stai...cum se pune scrisul boldat pe laptop? Maica. Parca-s bunica Maricica. Gata. Am reusit. Booooon, sa continuam.
Hermione P.O.V
Bun, Hermione, nu te panica. Nu e nimic ciudat sa te afli in dulapul unui baiat cu boxerii lui. E destul de normal. Te poti si imprieteni cu ei. Poti si sa ii porti. *palm face* Bun, hai sa nu mai aberam. Asta ar fi primul pas.
Aud ușa cum se deschide și cineva intră. Se aruncă pe pat și rămâne acolo ceva vrene. La un moment dat cred ca adormise. Am crapat putin usa dulapului și l-am vazut. Parea ca doarme dar... stau... Harry?!? Bine, nu mă așteptam.
După ce ies din dulap deschid usa camerei și încet-încet mă furișez afară din casă. Mă întreb dacă Draco a primit scrisoarea mea... acum daca stau sa ma gandesc, am facut o mare prostie cu scrisoarea. Avand în vedere că sunt în trecut, aș putea să schimb ceva în viitor. Poate Hedwig aruncă scrisoare în gura lui Neville, el se îneacă, iar Naggini nu mai moare, deci nici Voldemort nu mai moare. Nuuuuuu!!!!!Draco P.O.V
Ok, nu pot sa cred ca a facut asta. NU POT SA CRED CA A FACUT ASTAAAA!!!
Ok... sa va povestesc.
Exista un vrajitor care controleaza timpul. Nimeni nu stie exact cum il cheama, aşa că toată lumea îi spune pur şi simplu Bătrânul timpului. El scrie într-o carte groasă ce se întâmplă. Tot ce scrie el acolo se întâmplă şi face asta de mii de ani...şi totuşi azi s-a oprit. De ce? Habar nu am...dar vrajitorii nu pot sta intr-un timp care nu exista. Ei ar fi pur si simplu striviti de presiune, asa ca suntem plimbati de colo-colo pe axa timpului. Ceea ce e si mai rau este ca daca ajungem intr-un timp dinaintea nasterii noastre, murim.
Deci ce am eu acum de facut este sa il gasesc in timp record pe aceste Batranel enervant (care apropo, nu stiu unde e si nimeni nu stie) sa-l trezesc din somnul lui de frumusete si sa il pun sa scrie. Usor, nu? Mai ales ca la intervale mai lungi sau mai scurte de timp, sunt mutat mai in spate pe axa timpului, in CU TOTUL alt loc...Acum ma aflu undeva aproape de casa lui Ron Weasley. De unde stiu? Pai am fost unul dintre devoratorii care i-au dat foc la casa. Si se ma credeti sau nu, a fost singurul meu moment de glorie in viata. Aaaahhhh, baiatul ala sa stea departe de Hermione ca de nu....
Dar gandurile mele sunt intrerupte de o fosneala ce se aude din spate. Ma intorc si vad o bufnita alba...unde am mai vazut-o? Avea ceva legat de picior. Desfac usor bucata de hartie, o intind si citesc:Draco, nu știu dacă ești în același timp cu mine, dar trebuie să mă ajuți. Te rog!
Hermione G.De ce mi-ar fi trimis fix MIE un bilet? Adica inteleg ca sunt irezistibil, dar...
STAI! Bufnita lui Potter!!! Deci Hermione a fost dusa la casa lui, ea i-a imprumutat bufnita si...
MAMA CE BRILIANT SUUUNT!!!
Si stai...daca bufnita a reusit sa ajunga la mine inseamna ca...toti vrajitorii sunt transportati in aceeasi zi, aceeasi ora si aceeasi secunda!! Deci inseamna ca teoretuc acum sunt dublii vrajitori pe tot Pamantul...stai o clipa...de aia am vazut doi de George atunci...in timpul razboiului cu Voldemort! Deci asta inseamna ca putem anticipa unde o sa fim transportati daca rascolim outin in amintiri! Dar mai intai, trebuie sa o gasesc pe Hermione. Mi-a cerut ajutorul, deci trebuie sa o ajut nu?
Si totusi...
SUNT ASA DE BBBBRRRRRRRRILIIIIANTTT!!! Ar trebui mama sa stie ce geniu a nascut!
Chipes, curajos, bun, loial si chipes.Am mai zis asta?Ok nu m-am putut abtine :)))
O să mai scriu saptamana viitoare la carte...si m-am dus...papa.
CITEȘTI
He and She ||Dramione
FanfictionTrebuie să o găsesc. Trebuie să fac un sacrificiu. Pentru ea. Este dureros pentru mine ceea ce urmează să fac dar... trebuie sa o protejez. Simt asta. Devoratorii vor veni după ea pentru că știe. Știe prea multe. Alerg pe holurile de la Hogwarts. S...