1. Bölüm "Sakar"

3.1K 71 4
                                    

Öncelikle merhaba arkadaşlar, burda yeniyim bu ilk hikayem. Umarim beğenirsiniz.

Lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Yeterli okunma sayısı olunca yeni bölümler gelecek zaman sıkıntım yok her zaman yazabilirim.

Çoğu kişi okuduğunda yazacağım.

Simdiden Teşekkürler iyi okumalar.

Multimedia'da Şubat var :)

-Şubat-

"Hayır dedi yakışıklı çocuk"

"Aah hadi ama Şubat seni hiç bu kadar ruhsuz görmemiştim."

Merhaba ben Şubat, 18 yaşındayım, son sınıfım ve evet sınava hazırlanıyorum.

En yakın arkadaşımla yani "Sedef" evet Sedef'le rol çalışıyordum. Çünkü benim gerizekalı arkadaşım beni tiyatroya yazdırmış.

Dudakları büzülmüş bana bakarken kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum.

"Sedef oynamak istemiyorum. Gerçekten."

Elleriyle ellerimi tutup yalvarmaya başladığında kafami duvarlara çarpmak istedim.

"Nolur Şubat nolur nolur nolur, bak eğer oynarsan akşam oraya gitmek için biletimiz olacak"

Aptal arkadaşım, sözde bar olan ama aslında kısmen genel eve benzeyen "Devrim" adlı bi zübbenin mekanına gitmek için birisiyle iddiaya girmişti. Hemde benim üzerime evet.

"Sedef oraya gitmiyorum. Orası hakkında hiç iyi şeyler duymadım."

"Ya nolur Devrim'i çok merak ediyorum. Yani çok yakışıklıymış herkes öyle söyledi ve her gece bardan bir kız seçip odasına götürürmüş"

"Ha evet o kız da zaten sensin Sedef yada ben. 'Şubat Yergi bir barda çapkın zübbe yakışıklı pardon sözde yakışıklı Devrim'le birlikte bulununca babasi Fatih tarafından parçalara ayrıldı.' yarın çıkacak haber başlığı sevgili arkadaşım."

Elimde tuttuğum kağıda bir şeyler çizerken Sedef hala yalvarmaya devam ediyordu.

Boşuna boşuna boşuna evet boşuna. Oraya gitmek istemememin tek sebebi kesinlikle Babamdı.

Babamın adamlarından birine yakalanma riskini göz önünde bulundurunca korkuyordum.

En son bir bara gittiğimde babam Veli'yi yanıma gönderip erkek arkadaşlarımı pataklatmıştı. Veli korumam olur. Kendisi 2 metre ve 100 kilo falan. Anlarsınız ya...

"Eğer gece gelirsen yemin ederim Fiziğe çok çalışıp 90 üstü alacağım."

Her seferinde onu çalıştırırdım ama hep düşük alırdı. Aptal diyorum ya boşuna değil.

"Oraya gitmeyi neden bu kadar çok istiyorsun? Alt tarafı bir bar."

Gözlerini fal taşı gibi açıp sanki yanlış bir şey söylemişim gibi bana baktı.

"Hayır seni aptal orası Devrim Bertur'un mekanı. Ah devrim..."

"Peki senin için akşam geleceğim ama eger aptalca tek bir şey dahi yaparsan Sedef"

Sözümü bitirmeden kucağıma atlayıp sarıldı. En yakın arkadaş olmak bunu gerektirir.

Onun için bir seferlik kurallarımı yok sayabilirdim. Tabi Veli'yi görmezden gelmek imkansız çünkü baya büyük bir şey.

"Şimdi gitmeliyim Sedef babamla şirkette işimiz varmış"

"Tamam ama akşam beni al. Arabayla yani, şoförle gitmek daha iyi olur. Havalı havalı takılırız"

DevrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin