MULTIMEDIA DA SUBAT VAARRR :))))
"Hayır bakın beni dinleyin. Evet anlıyorum. O senetler benim kefilimde değildi... Peki bekliyorum."
Içerden sinirli ve endişeli bir şekilde birisiyle konuşan babamı dinliyordum.
Ne olduğunu anlamasam da bir şeyler olduğu belliydi.
Babam Devrim'e gittiğimden beri garipti üstüne üstlük Selim bana gelip "Devrim'den uzak dur." demişti. Çok meraklıydım da sanki.
Bunların bu çocukla ne alıp veremedikleri vardı çok merak ediyordum. Hadi Selim'i anladım.
En yakın erkek arkadaşım ve beni kıskanıyor olabilir. Ama babam?
Masasından kalkıp bana doğru gelen babamı görünce daha yeni geliyormuşum gibi yapıp kapıya yaklaştım.
"Şubat, konuşalım mı?"
"Tabi babacım geliyorum"
Kapıdan içeriye girip karşısındaki koltuğa oturdum.
Ağzından bir şeyler çıkarmaya çalışıyordu ama söyleyemiyor gibiydi.
"Bak senden şu zamana kadar sadece dersini çalışmanı ve uslu durmanı istedim değil mi?"
"Haklısın öyle baba."
"Batıyoruz kızım ve bir şeyler yapmalıyım."
"Anlamadım baba, nasıl oldu bu?" diye sorduğumda önünden bir kağıt çıkarıp bana uzattı. Üzerinde Bertur holding yazan kağıda bakarken babam konuşmaya başladı.
"Hani şu mekanına gittiğin erkek var ya."
"Devrim mi?"
"Evet, Devrim Bertur"
Kağıda baktığımda Bertur holdingin ihaleyi kazandığını ve bizden oteli alacaklarını anladım.
Ama Devrim'in bununla ne ilgisi vardı. Holdingin sahibi sonuçta babasıydı.
"Devrim'in bununla ne ilgisi var baba anlamadım?" dediğimde babam yanıma yaklaşıp kağıdı masaya koydu ve elimi tuttu.
"Babası Devrim için her şeyi yapar. Eğer Devrim babasını otel için ikna edebilirse batmayız."
"Hala anlamadım"
"Devrim'le görüşmeni istemedim çünkü sana zarar vereceğini düşündüm ama sonra kurtulmamıza sadece senin yardımcı olabileceğini anladım kızım."
"Açık konuş baba anlamıyorum"
"Devrim'le olmanı istiyorum. Yani onu bir şekilde kendine yakınlaştır bir şeyler yap. Babasını bu işten vazgeçirmeyi düşünsün sana aşık olsun. Bunu sadece sen yaparsın kızım başka çaremiz yok."
Bu duyduklarım gerçek olamazdı. Tüm paramızı her şeyi kaybedebilirdik.
Ama bir tarafta da asla birine bağlı kalamayan bir erkek vardı. Devrim. Onu kendime aşık edemezdim ki.
Zaten etrafında yüzlerce kız vardı.
"Baba hiç sanmiyorum. Devrim'in yanında çok kız var ben onların yanında inan çok çirkin kalıyorum."
"Sana guveniyorum Şubat. Kurtulmamızı sağlayabilecek tek kişi sensin"
Ayağa kalkıp eliyle kapıyı gösterdiğinde yerimden kalkıp dışarıya çıktım.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
"Hadi ama Devrim bir kez daha"
Siktiğimin kızı susmak bilmiyordu. Tüm gün neredeyse 4 kere birlikte olmamıza rağmen hala tekrar tekrar istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devrim
Teen Fiction"Şeytan olan senmişsin sakar." Hala ağlıyordu, suçluydu ona acıyordum. "Tek kelime et, tek kelime et ki seninle olmam için bir sebebim olsun." Konuşuyordu. Bittiğini farkındaydı. Beni kandırmak ona hiç bir şey kazandırmamıştı. "Konuş lanet olası" k...