Seznámení s klukama

298 14 1
                                    

,,Čau Honzo,zdar Vadime.Tohl je moje hol.. kamarádka." řekl a já se zasmála.

,,Ahoj, takže Marek si nám našel KAMARÁDKU" řekl Honza a slovo kamarádku pořádně
zdůraznil.

,,Ahoj" řekl Vadim.

,,Naty, tohle je Honza a tohle je Vadim, kluci tohle je Naty" řekl Marek.

,,Ahoj" řekli kluci dvojhlasně.

,,Marku máš dobrej vkus" řekl Vadim a úchylně se zasmál.

,,Díky, ale to slintaní jsis mohl odpustit!" řekl Marek a já se zasmála.
Najednou se Honza přišoupl k Vadimovi a něco mu pošeptal.Já chytla Marka za ruku a bála se co kluci vymyslí. Najednou se oba zvedli.

,,No,víš Naty.TEĎ" řekl Honza a Vadim mě vzal do náruče a utíkal se mnou.Honza držel Marka, aby se za mnou nerozběhl.

,,Co to děláš Vadime?" zeptala jsem se ho a on běžel ještě rychleji.

,,Únos nevěsty puso." řekl a dal mi pusu na čelo.

,,Vadime já nejsem žádná nevěsta a tu pusu jsis mohl odpustit." řekla jsem naštvaně a hned jak sem to dořekle dal mi pusu na pusu.To už jsem se neudržela a vlepila jsem mu facku.

,,Holka je drsná." řekl a zahnul se mnou do nějaké uličky.Pustil mě a já zdrhala za Markem.

,,Stuj!"zařval Vadim a rozběhl se za mnou.

,,Běžim za Markem." když jsem to dořekla už jsem zase byla ve Vadimově náruči.

,,Pust mě." řekla jsem mu a začala kopat nohama.On se jen kulišácky usmál a zase zašel do tý uličky.Položil mě na zem a z kapsy vytáhl pouta.

,,Vadime co to děláš?Hned přestaň a pust mě! Marku. Pomoc!" zařvala jsem.

,,Klid kočičko" řekl mi a začal se ke mě přibližovat.Vzal pouta a připoutal mě k trubce,která byla v rohu uličky.

,,Vadime,prosím ne." řekla jsem a po tváři mi začaly téct slzy.

,,Promiň.My jsme to tak s Honzou nemysleli." pustil mě a já se rozběhla za Markem.

,,Počkej na mě Naty." zavolal Vadim, ale já ho ignorovala a běžela dál za Markem.
Když jsem ho viděla, hned jsem mu skočila do náruče se slzami v očích.

,,Co je Naty?" zeptal se starostlivě.

,,Vadim." odpověděla jsem mu.

,,Naty promiň." řekl mi Vadim.

,,Jdi pryč!" řekl jsem a schovala se za Marka.

,,Vadime nech jí na pokoji. Nevidíš co si jí udělal?" postavil se za mě Marek.

,,Měl to být jen žert.Vadim to tak určitě nemyslel" ozval se Honza.

,,Jen žert?Dal mi pusu na pusu. Nasadil mi pouta a připnul mě k nějaký trubce.To mu Honzo říkáš žert."

,,Cože ti dal?" zeptal se zděšeně Marek.

,,Marku,nic to pro mě neznamenalo a když mi jí dal, ja mu na oplátku dala facku." řekla jsem a políbila Marka.

,,Tak že to pro tebe nic neznamenalo?" zeptal se Vadim.

,,Promiň Vadime, ale ne." řekla jsem a z kamarádství jsem ho objala.

,,Naty?" řekl Marek a odešel.

,,Awww, si tak sladká" řekl Vadim a usmál se.Aww Ten jeho úsměv je krásný.NE Naty, to nemůžeš.Máš Marka.Hádalo se se mnou moje svědomí.

,,Promiň Vadime.Počkej Marku!" zavola jsem za ním a rozběhla se.Když jsem Marka doběhla, tak jsem na něj skočila a dala mu pusu.

,,Naty, mrzí mě to co ti Vadim udělal" řekl smutně.

,,Marku ty za to nemůžeš" řekla jsem a chytla ho za ruku.

,,Ale můžu mám tu být pro tebe a zklamal jsem."

,,Marku měl to být jen vtip."

,,A co kdyby to bylo doopravdy, tak by tě znásilnili nebo já nevím co.Nechci myslet na to nejhorší."

,,Tak na to nemysly Marku. Kdyby to bylo doopravdy, tak by si mě ochránil.To mu věřím" řekla jsem a dala mu pusu.

,,Naty, chtěl jsem se tě zeptat, jestli by si se mnou nešla na tu párty po akci?"

,,Moc ráda Marku.Jsem ráda, že jses mě na to zeptal."

,,Všichni k hlavnímu pódiu.Bude vyhlášení soutěže o zájez do Chorvatska s MenTem,Vadime a MarweXe." řekl hlas z rozhlasu.

,,Pojď Marku jdeme tam.Možná vyhraju."

,,To bych byl moc rád" řekl a objal mě.

,,Já taky puso" někdo řekl.Otočila jsem se a stál tam Vadim.Stoupla jsem si za Marka.

,,Vadime táhni a Naty ty pojď, jdeme na to vyhlášení" řekl a šli jsme, ale Vadim za námi zavolal.

,,Ještě jsem s tebou neskončil Marku." hned jak to dořekl začala jsem brečet.

,,Já s tebou taky ne Vadime Tkačenko!" řekl a ruku mi dal kolem krku.

Na vyhlášení
,,Naty, promiň musím tam jít.Pak se setkáme u backstage."

,,Budu tam Marku, zatím ahoj." řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
A zájezd vyhrává....
Natálie,příjmení jsem přeslechla, z Plzně Škroupova ulice. Zaradovala jsem se a cpala se směrem k pódiu, jenže v tu chvíli jsem slyšela jak ten pán říká: gratuluji Naty a tady máš letenku.Přidala jsem a vylezla na pódium.

,,POČKAT!" řekla jsem.

,,Kdo jsi?" zeptal se ten pán.

,,Já jsem Natálie .......ová!" řekla jsem a přistoupila k němu blýž.

,,Proto jsme tam psali, ať napíšete libovolné zvíře.Ty první Naty řekni co jsi tam napsala."
To si děláte srandu je to Hanča. Přihlásila jsem proto, že o mě ví všechno, ale to se mýlí.

,,Pes, napsala jsem tam psa, protože je to moje nejoblíbenější zvíře"řekla Hanča a čekala co řeknu já.

,,A ty?Co si tam napsala za zvíře ty?"

,,Čekala jsem, že se za mě někdo přishlásí, tedy jestli vyhraju, a tak jsem tam pro jistotu napsala Axolotla Afrického neboli Axolotl Africký."

,,Má pravdu Je tam Axolotl Africký." řekl a podal mi letenku. Nejednou se za mnou rozeběhl Marek a objal mě.

,,Já to věděl, že vyhraješ.Věděl jsem to Naty, jsem za to moc rád. Těch čtrnáct dní si vážně užijeme." řekl a políbil mě.

,,Aww.Jsou spolu tak sladcí." řeklo celé obecenstvo.

,,To si musíme užít." řekla jsem a pořádně ho objala.Aww.Já ho tak MILUJU.Jsem ráda, že jsem ho poznala.

Trip with MarweX,MenT a VaďákKde žijí příběhy. Začni objevovat