Když jsem se vzbudila, tak Marek už byl pryč.Vstala jsem a šla se obléknout.Co si na sebe jen vezmu? Ptala jsem se sama sebe. Nakonec jsem si na sebe vzala croc top, džínové minikraťásky a podkolenky.
Šla jsem za klukama do obýváku. Nikde nikdo, ale byl tam vzkaz.
Ahoj Naty šli jsme nakoupit do města vrátíme se tak za hoďku a půl.Doma jsi nezůstala sama. Honza ještě spí.Marek a Vadim ❤
Když jsem si to přečetla, tak jsem šla do pokoje Honzy a Vadima. Zaklepal a jsem.
,,Dále." řekl Honza a já vlezla dovnitř.
,,Ahoj Honzo."
,,Ahoj Naty." řekl a šel ke mě. Na sobě měl černé kraťasy a černé tričko s bílým nápisem PROBLEM?
,,Sluší ti to Honzo." řekla jsem a usmála se.
,,Tobě taky Naty a ten top je super." řekl a taky se usmál.
,,Díky a Honzo, jsme tu sami Vadim a Marek šli nakoupit do města.Tak co podnikneme?"
,,Co třeba si jít zaplavat?" zeptal se Honza a já kývla.
,,To by bylo super.Jdu se převléct do plavek."
,,Okej, jdu se taky převlíct." řekl a já šla do svého pokoje.
Mam troje plavky.Nakonec jsem si vzala fosforové dvoudílné.Ještě jsem se namazala opalovacím krémem a hodila přes sebe osušku.
Na Honzu jsem čeklala v obýváku.,,Taky jdem?" zeptal se Honza. Já vstala z gauče.
,,Jop, tak jdeme."
Honza mi dal ruku kolem ramen a šli jsme.
Když jsme tam došli shodila jsem ze sebe osušku.,,Vau, nádherný plavky Naty. Ty jen celá záříš." řekl a usmál se.
,,Díky, tobě to taky sluší." řekla jsem a úsměv mu oplatila.
,,Tak kdo půjde do vody první?" než to stihl doříct, tak já už byla ve vodě.Aby nebyl pozadu skočil hned za mnou.Doplaval ke mě a řekl:
,,Holka je čiperná.",,Jo to je." řekla jsem a vlezla mu na záda.
Snažil se mě shodit, ale já se nedala.,,Slez ze mě ty bestie!" řekl a potopil se.
Já jen zaječela a potopila se za ním.
Pod vodou jsem z něj slezla a podívala se mu do očí.Jeho oči pod vodou tak krásně zářily.Byli jsme úplně na dně, že jsem cítila písek mezi prsty.Honza už vyplaval a já chtěla taky, ale nešlo to.Můj náramek na noze se za něco přichytil a nechtěl pustit. Marně jsem kopala a snažila se vynořit.Už se pamatují jenom hodně bublin a Honzu jak se ke mě potápí.Černo.,,Naty, Naty, Naty!"
Zakašlala jsem a řekla:
,,Nemusíš na mě tak řvát!" řekla jsem a na Honzu se usmála.Taky se usmál zvedl mě a objal.,,Málem si se utopila Naty!"
,,Fakt, bez tebe bych to nevěděla." řekla jsem ironicky.
,,Už si to zase ty." řekl a pevněji mě objal.
,,Díky Honzo." řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Myslím si, že to nečekal a pak udělal něco, co jsem nečeklala já.Políbil mě. Chvíli jsem spolupracovala, ale pak se odtrhla.
,,Honzo, já nemůžu, já miluju Marka, nebo já, já nevím, jsem zmatená!" řekla jsem a on mě zase políbil, ale já se hned odtrhla.
,,Honzo!" zakřičela jsem na něj.
,,Ty mi to moc neulehčuješ!",,Promiň Naty." řekl sklesle.
Já se sebrala a běžela jsem k chatě.
Doběhla jsem do svého pokoje a zabouchla dveře.Po dveřích jsem se pomalu sesunula k zemi a začala brečet.Kolena jsem si přitáhla k hlavě.
Slyším jak někdo jde.Zvednu se a jdu si lehnout do postele.
Někdo klepe na dveře.,,Dále." řeknu.Do pokoje vešel nečekaně .......