Paradise

193 7 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a Marek nikde.Oblékla jsem se, učesala a decentně namalovala.Namířila jsem si to rovnou do obýváku. Kluci seděli na gauči a když jsem přišla ztichli.

Pohled Marka
Vstal jsem dřív než Naty.Bylo 7:08.Oblékl jsem se a šel do obýváku.Kluci ještě spali a tak jsen byl na mobilu.Po chvilce mi napsala Kikča.Chvíli jsem s ní chodil, ale pak jsem jí nechal, protože nám to neklapalo.

Kiki: Ahoj Marečku :*
Marek: Kikino neotravuj, nemam na tebe náladu.
Kiki: Copak? Nějaké problémy v ráji.
Marek:Kristýno do toho se neser.
Kiki:Copak ta tvoje děvka tě podvedla?
Marek:Neni děvka a ne, nepodvedla mě a už mě NESER!!!
Kiki: A co se vrátit ke mě brouku.
*zobrazeno*

Ta Kristýna už mě sere.

,,Nazdar Marku." ozvalo se za mnou.

,,Čau Vadime."

,,Co se děje? Něco s Naty?"

,,No." řekl jsen a zamlčel se.

,,Tak co se stalo?"

,,Znásilnil jí."

,,Kdo? Koho?"

Pohled Vadima
,,Znásilnil jí." řekl a mě přejel neáz po zádech.

,,Kdo? Koho?"

,,Adam Naty, její bejvalej." řekl a koukal do země a ukápla mu slza.
Bylo mi ho líto.

,,Cože a kdy?"

,,Když jsme byli ve městě."

,,S nim už jsem se taky setkal, chtěl Naty znásilnit už dřív, ale já tomu zabránil a ona ti to řekla?"

,,Ne našel jsem použitý kondom v koši.Doufal jsem, že budu její první, ale zmýlil jsem se."

,,Marku to bude dobrý."

,,NE! Nebude.Měl jsem tu s ní zůstat." vyštěkl na mě.

,,Čau kluci." řekl ospale Honza.

,,Čau." řekl jsem.

,,Nazdar." vyštěkl Marek.

,,Co se děje Marku?" zeptal se starostlivě Honza.

,,Naty znásilnil Adam." řekl jsem mu.

,,Já tomu zmrdovi rozkopam držku až ho potkam!" začal řvát.

,,Až po mě Honzo!" řekl naštvaně Marek.

,,Kluci, klid." řekl jsem a mezi tím přišla Naty.
Všichni jsme mlčeli.

,,Ahoj Naty." řekl jsem a přerušil trapné ticho.

Pohled Natty
,,Ahoj Naty." řekl Vadim a tím přerušil trapné ticho.

,,Čau." odpověděla jsem mu a šla zase pryč.
Zalezla jsem do koupelny.Svlékla jsem se.Udělala jsem si drdol a šla do sprchy.Pustila jsem si hodně teplou vodu a přemýšlela jsem nad tím, co tam asi kluci řešili než jsem přišla.

Pohled Honzy
Kluci se zase začali bavit o Naty, když odešla.Šel jsem si udělat smootie.Do mixéru jsem dal jahody, mango, ananas, maliny a borůvky.Nakonec jsme přilil trochu smetany a začal jsem mixovat.Stlačil jsem start a najednou všechni vylítlo ven.

,,Honzo ty si ale blb, vždyť si to nezavřel.Tupče.Tupče.Tupče!"
řekl jsem si pro sebe.
Byl jsem celej od smoothie.Kuchyni jsem umyl a teď jsem přišel na řadu já.Šel jsem do koupelny. Otevřel jsem a vešel dovnitř.Vešel jsem ve špatnou chvíli, protože Naty byla ve sprše.Honzo ty si blbec řeklo mi svědomí.Naštěstí si mě nevšimla a já nenápadně vycouval.Rychle jsem běžel do pokoje, aby si nikdo ničeho nevšim.

Pohled Natty
Ani jsem si nevšimla, že uběhlo půl hodiny.Oblékla jsem se a šla do obýváku.Vadim a Marek se o něčem bavili a Honza nikde nebyl.

,,Jdu se projít ven."

,,Jasně, užij si to." řekl Marek.

,,Zatim ahoj." řekl Vadim.
Marek mě celkem naštval, čekala jsem, že půjde se mnou.Nevadí, alespoň si pročistím hlavu.Boty jsem si ani nebrala.
Nohy se mi bořily do písku.Šla jsem po pláži dál a dál.V hlavě mi lítalo tolik myšlek.Přemýšlela jsem o Markovi, o Adamovi, o Maky a o škole.Šla jsem pořád dopředu.Narazila jsem na jedno báječné místečko.Byli to tři palmy do trojúhelníku.Mezi nimi kraťoučká tráva a okolo nich nádherné vysoké květiny.Mělo to jenom jeden "vstup".Vlezla jsem tam a sedla si na zem.Chvíli jsem jen seděla a koukala na moře.Pak jsem se nudila.Sundala jsem si tílko a sukni.Rozběhla jsem se do moře.Potom jsem se začala potápět.Byl to nádherný pohled. Okolo mě plavali klauni očkatí (nemo) a ostatní různobarevné rybky.Korály byly všelijak barevné.Asi hoďku jsem si jen tak plavala a potápěla se.Šla jsem zpátky na to místečko.Oblékla jsem se a lehla si na záda a koukala na oblohu.

,,Naty, Naty, kde jsi?" volal známý hlas.
Byl to Marek.

,,Tady jsem Marku!" zavolala jsem a v tu chvíli byl u mě.
Nic neřikal, jen si lehl vedle mě.
Chvíli jsme vedle sebe mlčky seděli.Najednou se Marek přehoupl nade mě.Začal mě líbat. Spolupracovala jsem.Ruce mi dal pod tílko a sundal mi ho.

,,Adame, ne prosim, já to nechci, miluju Marka."

,,Ty děvko."  řekl a jednu mi vrazil a pokračoval dál.

Problesklo mi hlavou.Přestala jsem Marka líbat a odtrhla jsem se.Sedla jsem si a nandala tílko.

,,Marku já nemůžu promiň.Mě se pak vybaví." řekla jsem a slzy se začaly kutálet po tváři.

,,Já tě chápu Naty.Adam.Neboj teď už tě neopustím.Nikdy." řekl, dal mi pusu do vlasů a otřel mi slzy.Chytl mě za ruku a šli jsme zpátky k chatce za klukama.

Trip with MarweX,MenT a VaďákKde žijí příběhy. Začni objevovat