Vzbudila jsem se na gauči a Honza spal na zemi.Ježíši Naty snad jses s Honzou nevyspala.Na zemi ležel jen v trenkách.Říkalo mi moje svědomí.Hned jsem se podívala pod deku.Byla jsem oblečená.Honza mezitím vstal.
,,Dobré ráno." řekl Honza a mrknul na mě.
,,Dobré.Honzo, že se v noci nic nestalo!" řekla jsem a modlila se i k Zeusovi.
,,Jo stalo.Stalo se to, že si usnula."
řekl a začal se smát.
,,To si myslíš, že když jsi se zhroutila kvůli Markovi, že bych toho využil a vyspal se s tebou? Tak to si teda kámoška." řekl a udělal uraženýho.Upřímně, spadl mi kámen ze srdce.,,Promiň Honzí." řekla jsem a šla do koupelny.
Vlezla jsem do sprchy a umyla si vlasy.Když jsem vylezla oblékla jsem si croc top a volánkovou černou sukni.A udělala si linky a dala řasenku.
Vyšla jsem z koupelny, narazila do Vadima a spadla na zem.,,Ježiš, promiň Naty." řekl a podal mi ruku.Chytla jsem mu ruku a on mi pomohl vstát.
,,To jo dobrý a díky za zvednutí."
řekla jsem a usmála se.,,To je samozřejmost." řekl a taky se usmál.Chtěl jít do koupelny, ale já ho zastavila.
,,Hele Vadime, odvezeš mě do nemocnice za Markem?"
,,Jo, moc rád." řekl a zalezl do koupelny.Bouchl dveřmi a já se lekla.Šla jsem za Honzou.Honza byl v kuchyni.
,,AU."
,,Co je Honzo?"
,,To je dobrý, jen jsem se řízl." řekl.
Krev.Tekla mu krev a mě se vybavil včerejšek.Vybavil se mi Marek ležící na zemi v kaluži krvi a holka.Holka střední postavy s blonďatými, dlouhými vlasy.Sesunula jsem se k zemi a začala brečet.