Smrt

213 9 0
                                    

Když jsem se vzbudila, tak už byli všichni vzhůru.Oblékla jsem si tílko MenT is life MenT is love a k tomu džínové minikraťáský.
Šla jsem za klukama do obýváku.

,,Ahoj kluci."

,,Ahoj zlato." řekl Marek a šel ke mě, Vadim jen protočil oči.

,,Ahoj, ty máš dobrej vkus Naty." řekl Honza a mrknul na mě.

,,Díky, to tílko mam už od čtrnácti."

,,Ale sekne ti a ten vý.." ani to nestihl doříct, protože ho Marek přerušil.

,,Klid Honzo!"

,,Jen se nevztekej Marku." řekl a Vadim se začal smát.

,,Naty a kde studuješ?" zeptal se mě Vadim.

,,Studuju zdrávku, a jsem v druhym ročníku."

,,Takže, kdyby nám tady Marka podřezali, tak by si ho zachránila." zeptal se Honza.

,,Jo asi jo." řekla jsem a všichni jsme se začali smát.
Celej den jsme koukali na filmy. Byl večer a Marek se zeptal:

,,Nechcete zkusit noční koupání?" zeptal se Marek.

,,Jop, to by bylo fajn." řekla jsem a kluci taky souhlasili.

,,Jdu se převléct, tak za deset minut tady?" zeptala jsem se a kluci souhlasili.
Šla jsem s Markem do pokoje.
Vzala jsem si plavky a šla do koupelny.

,,Počkej Naty, já jdu s tebou."

,,Ne nejdeš." řekla jsem a zavřela mu dveře přes nosem.
Vzala jsem si na sebe moje oblíbené fosforové plavky.Když jsem vylezla z koupelny Marek už byl převlečený.

,,Tak jdeme Marku?"

,,Jo, jo." řekl a šli jsme za klukama do obýválu.Kluci už na nás čekali.

,,Tak můžem?" zeptal se Vadim.

,,Já na něco zapoměl, ale vy jděte." řekl Marek.

,,Ale přijď hned jak to doděláš!"
řekla jsem mu.

,,Neboj zlato, hned tam budu." řekl a dal mi pusu.

,,Tak jdem kluci." řekla jsem a šli jsme.
Už uběhlo pět minut.

,,Kluci jdu zkontrolovat Marka."

,,Oukej." řekl Vadim a plaval za Honzou.
Rychle jsem běžela do chaty a vlezla dovnitř.

,,Aaaa." zaječela jsem a začala brečet.Marek ležel v kaluži krve a měl podřezaný krk a zápěstí, ale ještě byl ve vědomí a dýchal. Pak jsem viděla holku v černém jak odsud běží.Spadla jí kapuca a otočila se na mě.Ten její pohled nezapomenu.Byla střední postavy, hubenější a dlouhovlasá špinavá blondýna.

,,Klid Naty, zachovej klidnou hlavu." řekla jsem si a běžela jsem do kuchyně.Vzala jsem tam igelitový pytlík a pásek, který ležel na zemi.Doběhla jsem zpátky k Markovi.Páskem jsem mu zaškrtila ruku, abych omezila příchod krve.Mezi tím přiběhli kluci.

,,Sanitku!" zařvala jsem na ně.
A Vadim začal vytáčet sanitku.

Já pokračovala v práci.Igelitový pytlík jsem mu přitiskla vší silou ke krku.

,,Neodcházej Marku, jsem tu s tebou." řekla jsem a pořád jsem brečela.
Mezi tím přijela záchranka.

,,Už nám ho přenechejte." řekl záchranář a vzali Marka na vozítka a odjeli.Dostalo mě, že mluvil česky.Já se zhroutila. Seděla jsem v krvi a brečela jsem. Najednou přišel Honza, vzal mě do náruče a odnesl na gauč.Já pořád brečela.Najednou jsem se ocitla v Honzově objetí.Začala jsem ho líbat.Představovala jsem si, že je to Marek.

Trip with MarweX,MenT a VaďákKde žijí příběhy. Začni objevovat