Selena:
Tak a je to tady. Je patek 5 hodin ráno.
Ja musím vstávat abych se připravila a stihla se rozloučit ve škole a ze školy pojedu rovnou na letiště.
Vstala jsem z postele a koukla jsem se z okna.
Je 1.prosince a sněžilo.Řekla jsem si fajn tak to se budu muset oblect asi tepleji.
Šla jsem rovnou do koupelny kde jsem se osprchovala.mela jsem času dost.
Vzala jsem si černý džíny k tomu sedej svetr a byla tam značka Nike a přemýšlela jsem jakou bundu vzala jsem si zelenou parku s kožíškem.
Po osprchovani jsem se převlékla a sušila jsem si vlasy.Udělala jsem si culik nahoru a nalicila jsem se.Když už je tu ten poslední den tak jsem si udělala stíny trochu výraznější makeup a řasenku a rtenku
Koukla jsem se na sebe a pousmála jsem se.
Šla jsem dolu se najíst, byla jsem tam sama mama s tátou uz asi něco zarizovali.
Bylo půl 6 rano. Přemýšlela jsem proč vůbec jsem vstávala tak brzy.
Pustila jsem si písničky do sluchátek lehla si na gauč a přemýšlela jaký to může byt tam jaký to asi bude v LA. Třeba to bude lepší, najdu si nového kluka.Budou tam určité i lepší party apod.
Sla jsem na galerii a prohlížela si mých 1006 fotek.
Koukala jsem a usmívala jsem se.
Bylo uz 7.Mezitím jsem se dívala na televizi nebo si tancovala.
Přišel Josh a řekl mi "Ahoj krasko." Odpověděla jsem mu"Ahoj Joshi" byla jsem otočená k němu zády, hned jak jsem se otočila koukal na mě jak na princeznu."Wauu sluší ti to moc" a poslal mi pusu.
Chytila jsem ji a řekla"Děkuji moc" a poslala zpátky.Někdy se chováme jak zamilovaní, ale je to jen sourozenecka láska.
Furt lepší nez abychom si nadávali apod.
Ještě jsem si vzala jogurt a snědla ho.
Brácha mě zavezl do školy.
Vylezla jsem z auta a porozhledla jsem se.
Ariana se pousmála.Viděla jsem že ten úsměv je falešný, protože věděla že dnes je to naposledy.
"Ahoj Ari..Jak se máš?" Zeptala jsem se objala ji" Jak myslíš..Odletí mi moje nejlepší kamarádka a co já tady" řekla mlč smutně "Ari ja vím, že to bude moc těžké, ale my to zvládneme.nejsi tu sama máš tu Jess apod. Ale ja tam budu úplně sama s Joshem.bude to něco jiného." Stekala mi slza.
Ari se rozbrecela, ja ji tak nemohla vidět.
"Ari uděláš pro mě něco? Pujdes se mnou aspoň na letiště!" Řekla jsem "Seleno bude to pro mě těžké" smutně se Koukla.bože ja ji miluju.
"Pojd na mou hrud" přišla a Koukla se mi do oči a pak na mě skočila.Ve skole jsem se rozloučila s kamarády, ucitelkami a bylo uz 9:00 musela jsem odjet uz domu.
"Pani učitelko, budete mi hodně chybět.Mohla by prosím Ariana jet semnoi na letiště a pak se vrátit?víte jak to máme." Pousmála jsem se.
"Ano Seleno běžte spolu, Ari ty se pak vrať"Bylo 9:10 a byly jsme u nás doma.
"Uděláme poslední fotku pojď ke mě"Ariana zabořila hlavu k moji hrudi a ja se usmála a vyfotila jsem to.
Ariana se odtáhla a šla zase k oknu.
"Nad čím premyslis?" Zeptala jsem se "Bojím se že se ti tam nebude líbit.kdyby něco ja jsem tu pro tebe kdykoliv" usmála jsem se na ni a ona na mě.
"Seleno!je čas pojďte dolu!" Zařval můj otec.
Tak a je to tady. Koukla jsem se naposledy do pokoje, zavřela a zamkla.Jeli jsme na letiště bylo uz 9:30
Stali jsme tam, ja čekala jen až nám řeknou aby jsme sli do letadla.
Museli jsme už letět. Mela jsem na sobě leginy rozpuštěné vlasy měla jsem takové vlnky. A mikinu.
"Ariano pamatuj si, že na tebe budu porad myslet budu ti psát každý den ráno i večer! Budu ti posílat fotky, budeme si volat a někdy za tebou přijedu." Řekla jsem se slzami v očích.
Ariana vytáhla náhrdelník bylo tam S a na druhé pulce bylo A ona mi dala A a ona si vzala S bylo to srdíčko rozpuleny.
"Ted spolu budeme všude" Řekla a brečela.
"Miluju tě baby!" Zařvala jsem a obejmula jsem ji.
"Seleno..musíme jít" Řekla mamka.
Koukla jsem se naposledy na Arianu a byla vážně smutná a úplně na dne.to sami jsem i ja.
Takže ted už nejsem Newyorcan.
Jsme tu LA.Takže to byla další část.
Ted to bude uz zajímavý, bude tam víc i Justin a Selena.
Snad to bude všechno dobré.
Děkuji za přečtení.
ČTEŠ
Baby I Love You!
FanfictionSelena je v rodině kde je vše v pohodě. Selena miluje ze všeho nejvíc tanec a zpěv. Bydlí v New Yorku má tam kamarády a nejlepší kamarádku Arianu. Co se stane ale když ji matka oznámí, že se budou muset odstěhovat do LA? Justin je nejoblíbenější kl...