Strach

128 4 0
                                    

Justin:

Uběhlo pár dní od příchodu Seleny. Všechno je tak jak má být.
Za tu dobu jsme se ještě ani jednou nepohádali, což je u nás rekord.
Sedím v obýváku s ostatními a jen si užívám tu atmosféru, která tu panuje.
Jsem nejvíc šťastný člověk a nic mi teď nechybí. Selena je to pro co žiju. Miluju ji víc, než kohokoliv na světě. Dodává mi ve všem sílu a to je důležité.
Když jsem tak přemýšlel, chytl jsem Sell za ruku a jen ji držel a usmíval se na ní. Ona se otočila a dala mi lehkou pusu. Jsem bez ni nic.

Teď už ani nereším nějakého Lila. Musíme vymyslet nějaký dobrý plány, kterými ho doopravdy zneškodníme.

Selena:

Justin se na mě pořád dívá a usmívá se. Nevím nad čím přemýšlí, ale hlavní je, že je šťastný.
Mam strach. S Justinem jsme spolu spali asi před týdnem a od té doby mi není dobře. Mám návaly horka, ráno občas zvracim a je mi hrozně.

Vstala jsem z gauče a šla směrem ke schodům k našemu pokoji.

"Sell?" Vykřikl Justin a já se ho lekla.

"Copak je zlato" odpověděla jsem.

"Je všechno v pořádku?"

"Ano nemusíš se bát, jen mi není nejlíp tak se půjdu na chvilku prospat" řekla jsem a Usmála se na něho. On mi úsměv oplatil a šel zpět.

Vyšla jsem nahoru a lehla si do postele. Přemýšlela jsem nad tím co se stalo. To všechno. Tenhle celý život.
Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že budu žit takhle.
Co, když budu těhotná. Co, když mě už Justin kvůli tomu chtít nebude. Pořád jen otázky, otázky nic víc.
Musím si co nejdřív udělat test, abych zjistila jak na tom jsem.

Vstala jsem a šla jsem do koupelny. Otevřela jsem skříňku a vzala těhotenský test.
Sedla jsem si na záchod a udělala přesně to co tam psali.
Čekala jsem asi 10 minut. Chodila jsem furt dokola sem a tam po koupelně. Byla jsme nervózní.
Pak přišla ta chvíle.

Ahoj, tady je krátká část. Jak myslíte, že to dopadne?Chtěli by jste aby byla Sell těhotna?
Počkejte si❤

Baby I Love You!Kde žijí příběhy. Začni objevovat