Barbara.

161 1 0
                                    

Selena:

Nabitá zbraň, která je namířena na Barbaru právě teď vystřelila. Udělala jsem to, co jsme v tu chvíli chtěla. Její tělo se skácelo k zemi a já se jenom dívala na to její bezvládné tělo, které tam leželo a vytékala z něj krev. Vůbec jsem nevnímala svět, jenom jsem se dívala na to jak Niall k ní přiběhl a snaží se ji zachránit. Já jsem se vzpamatovala a okamžitě jsem vyběhla nahoru, kde už stála Jazzy, Josh, Alfredo a ostatní. Bylo mi ze sebe špatně. Čekám svoje první miminko a takhle si zahrávám? Nechci aby to dítě mělo rodiče vrahy. 

Teď mě bude Niall nenávidět. Zabila jsem mu osobu, kterou on miloval. Vždyť nedávno jsme s Barbarou byly ještě 'kamarádky'. Nemůžu tomu uvěřit.

Justin:

Selena udělala přesně to co chtěla. Nemůžu proti ní nic říkat, udělala to, protože jí Barbara tak moc vyprovokovala. Niall se mnou asi taky už nepromluví. Ani o tom nevěděl, že jsem sní chodil. A už vůbec nevím, co mi na to řekne Selena. Vždyť spolu čekáme miminko. Nemůže se stresovat. Hlavně o ní nechci přijít.

Šel jsem nahoru za Selenou, Jazzy mi řekla, ať jdu za ní. Jazzy mi už dřív řekla, že se jí ta Barbara nezdá a měla pravdu. Nebylo to o tom, že bych žárlil na ní a na Nialla, ale bylo to o tom, že jsem ji znala vím jaká je. 

"Lásko.." vydechl jsem u dveří.

"Nechte mě být prosím" Řekla Sell a slyšel jsem její kroky.

"Otevři mi prosím" 

Selena přišla a otevřela mi dveře. Byla uplakaná a v ruce držela její fotku s Arianou. Bylo mi jí tak moc líto.

"Kluci šli odvést Barbary tělo" řekl jsem a podíval se na ní.

"Je mi to líto" řekla a rozbrečela se.

"Shhhhh miláčku, udělal bych to samé. Niall s náma asi nepromluví, ale i jemu to jednou dojde." Řekl jsem a snažil jsem se Selenu uklidnit.

"Pojď spát" dal jsem Sell pusu a lehl si vedle ní.

Selena:

"Zlato vstávej, máme jít k tomu doktorovi na vyšetření" Řekla jsem Justinovi celá unuděná.

"Nojooo" řekl otravným hlasem.

"Copak ty nechceš vědět jak je na tom naše miminko?" Trošku mě to mrzelo. Justin si povzdychl.

"Ale jasně, že chci. Tak se běž zatím vysprchovat" řekl a já se usmála.

"Miláčku je 12 hodin a vykoupaná jsem už dávno, tak vstávej a udělej to radši ty" zasmála jsem se a Justin pomalu vstával. 

"Jdu udělat zatím něco k jídlu" řekla jsem a odešla do kuchyně. Když jsem šla pomalu do kuchyně, uvědomila jsem si co se tu ráno stalo. Hned se mi udělalo špatně a shodila jsem na zem svůj mobil, takže to udělalo dost velkou ránu. Někdo ke mně přiběhl. Myslela jsem, že to bude třeba Justin nebo Josh. Byl to Niall. 

"Nialle" vydechla jsem.

"Opatrně Seleno." řekl a postavil mě.

"T- t-y ty na mě nejsi naštvaný?" Zeptala jsem se ho.

"Seleno, ta holka mě možná ani nemilovala, za to já ji jo. Jenže jsem se dozvěděl, že mě chtěla potopit na dno.Nikdo mi ji už nevrátí a ani nevím, zda bych to chtěl" Řekl a oddychl si. Já ho jenom objala.

Šla jsem do té kuchyně a přemýšlela co si dáme.

"Dobré ránko" slyšela jsem Joshe a Jazzy jak to řekli naráz. Jsou spolu tak úžasný.

"Ahoj hrdličky, tak jak jste se vyspali?" Zeptala jsem se jich s úsměvem na rtech.

"Nic moc, Josh byl s klukama a já nemohla celou noc spát, ale teď už je to lepší" Řekla Jazzy a podívala se směrem na Nialla.

"Mám to stejně." Řekla jsem a chvíli přemýšlela.

"Hele nechcete jet se mnou a s Justinem dneska k doktorovi? Na ultrazvuk?" zeptala jsem se a podívala se na oba.

"Jasně proč ne a rovnou můžeme na nějaký oběd" Řekla Jazzy

"Dobře tak ve 13:30 tady" řekla jsem a odešla jsem za Justinem. 

Vyšla jsem do pokoje a Justin tam pořád nebyl. Achjo, opravdu mu vše trvá déle, než mně. Šla jsem do koupelny a Justin se sprchoval. Neviděl na mě. Něco mě napadlo. Sundala jsem si oblečení a přemýšlela jestli jít k němu. Ale proč ne, další sprcha neuškodí. Otevřela jsem sprchový kout a Justin se lekl. Ze zadu jsem ho objala a dala mu pusu na záda. Justin si mě otočil a začal mě líbat. Líbali jsme se tak dravě, že jsem nechtěla aby tohle někdy skončilo. Nikdy nebudu mít Justina dost. Justinovi se postavil, jenže já nevím jestli můžu. Ale touha po něm byla větší a silnější. Nevydržela jsem to. Ani on.

Vzal mě ze sprchy do náručí a pomalu šel se mnou k posteli. Položil mě na postel a lehl si vedle mě.

"Chceš to?" Zeptal se mě. 

"S tebou cokoliv" Řekla jsem a uvolnila se.

Justin mě začal líbat a pak mě chytil za prso. Začal mi ho mačkat a mně se to moc líbilo. Justin si lehl nade mě, aby mě nezalehl přidržoval mě rukou. Pomalu ho do mě začal dávat. Myslela jsem, že budu hned, ale nějak to nešlo. Justin přirážel, vzdychala jsem a on se mnou bylo to krásné. Uvolnění od všeho. Justin se mi díval do očí a já věděla, že už budu nejšťastnější. Moc ho miluju. Nešukali jsme ani rychle ani pomalu, ale bylo to krásné. Bylo to krásně příjemné. Justin se udělal a já chvíli po něm.

Oba jsme dýchali a já mu dala malou pusu do vlasů. 

"Pojď se oblíknout" řekla jsem a on se usmál.

"Bylo to boží" Řekl mi do ucha.

"To teda bylo" řekla jsem a dala mu pusu. Někdo v tom ale zakřičel.

"Ježiiiiš, dělejte sakra! Seleno říkala jsi ve 13:30 a ne ve 14:00!" Zakřičela Jazzy a já se s Justinem začala smát.

"Už jdeme!" Zakřičela jsem nazpět.

Pomalu jsme vyšli a Jazzy se na mě zamračila.

"Příště si ty hrátky nechte na jindy a ne, když máš jít k doktorovi Seleno!" křičela Jazzy a já se jenom smála. Ta holka je prostě boží.

Sedli jsme si do auta a vyjeli. Jeli jsme snad všichni. 

"Hele teď mi tak došlo Sell" Řekl Josh. "Neměla bys to zavolat rodičům a crew z New yorku?" Řekl mi Josh a měl pravdu.

"Jo já vím, ale až doma. Hele a teď mě tak napadlo, proč tam někdy nezajedeme, když už oni nesmí k nám? Jazzy ještě může cestovat a já taky tak na chvíli vypadnout pryč. Samozřejmě s celým gangem" Řekla jsem a čekala co kdo odpoví. Justin si povzdychl chytil mě za ruku a přemýšlel.

"Sell. Ty víš moc dobře, že my všichni bychom rádi jeli. Chtěli bychom někam vypadnout, ale nemůžeme. Za prví né všichni a za druhý je to hodně riskantní. Tak moc bych chtěl, abys tam jela a byla na chvíli s rodičemi." Řekl Justin a já v tu chvíli nevěděla co říct.

"Vybrala jsem si tebe a opustila rodinu. Teď nemůžu nic" řekla jsem a už byla radši potichu.

Baby I Love You!Kde žijí příběhy. Začni objevovat