Změna.

237 10 1
                                    

Selena:

Je 5:16 hodin ráno. Celou noc jsem prostě nespala. Nemohla jsem usnout, měla jsem hroznou žízeň, ale nechtěla jsem jít dolů. Byl tam Justin nechtěla jsem ho ani vidět. Už toho mám ale dost. Prostě se půjdu napít jakoby nic. Půjdu dolů, udělám si pití vypiju to a půjdu nahoru. Nic těžkého, pokud teda Justin nic neudělá.
Vstala jsem podivala jsem se na obvaz, protože mě hrozně svěděla ta rána. Vzala jsem si kolem sebe deku, byla mi zima. Pomalu jsem otevírala dveře a zhluboka jsem se nadechla. Šla jsem nejvíc potichu dolu, protože jsem nechtělan probudit Justina. Byla jsem už dole, rychle jsem šla do kuchyně ani jsem si ne rozsvítila. Otevřela jsem ledničku a vzala jsem si pití. Napila jsem se a dala jsem to pití zpátky. Šla jsem zpátky nahoru.
Rychle jsem otevřela vběhla do pokoje, sundala deku a lehla jsem si. Začala jsem brečet. Tohle mě nebaví. Fakt ne. půjdu na tu poradu a budu dělat jakoby nic. Změním si účes abych vypadala jinak. Budu úplně jiná. A když říkám jiná tak jiná.

Po půl hodině jsem konečně usnula.
Bylo 10 hodin a Jazzy sedí vedle mě na posteli a budí mě. Neví, že už nespím ale chci vidět její reakce. Je vážně vtipna už ji to leze na nervy.
"Seleno Gomez okamžitě vstávej jedeme nakupovat a dělat to proměny!" Jazzy to už spíš ječela začala jsem se smát asi pochopila že nespím. "Já už nespím Jazzy nemusíš řvát" musela jsem se začít smát jak byla naštvaná.
"Za hodinu buď dole, oblékla a tak." Zvedla se a odešla. Ještě jsem se trochu usmála a začala jsem se protahovat. Vstala jsem z postele a pomalým krokem jsem šla do koupelny. Začala jsem si na pouštět vanu a pustila jsem si písničky na Iphonu. Začala jsem si zpívat, zatím jsem měla dobrou náladu. Sundala jsem si oblečení a vlezla jsem do vany. Pomalu jsem si začala sundavat obvaz ze zápěstí. Bolelo to spíš to stipalo. Musela jsem si umýt tu krev ještě, takže jsem ji začala dávat pomalu do vody. Štípalo to hodně ale musím to vydržet. Umyla jsem si krev ze zápěstí a začala jsem si umývat rovnou hlavu. Ještě asi 10 minut jsem ležela ve vaně dávala jsem si na vlasy různý přípravky apod. Vylezla jsem z vany a usušila jsem se. Vlasy jsem si dala do turbanu. Vzala jsem kartáček a pastu a vyčistila jsem si zuby. Ještě jsem se odlíčila a vzala jsem si župan.
Šla jsem do pokoje a sedla jsem si. Sundala jsem si turban a párkrát prohodila hlavou do předu a do zadu. Šla jsem do šatníku, vzala jsem si černé džíny, bílou halenku a spodni prádlo. Vzala jsem to s sebou do koupelny. Zavřela jsem se v koupelně a sundala jsem si župan. Oblékla jsem si oblečení které jsem si vzala s sebou.
Pustila jsem si fén a fenovala si vlasy. Když jsem je měla suché, vyžehlila jsem si je a dala do culíku.
Dala jsem si na obličej makeup, řasenku bronzer, pudr, udělala jsem si trošku delší linky a červenou rtěnku. Když jsem byla hotová pousmála jsem se na sebe do zrcadla a šla do pokoje. Na uklízení jsem kašlala, nebudu tu uklízet když je tu stejně furt bordel. Lehla jsem si na postel a koukala na Facebook a tak. Justin byl online ale nenapsala jsem mu. Nudila jsem se tak jsem si začala dělat jen tak fotky. Nejdřív normální pak ale všelijaký. Smutny vyrazy, šťastný výrazy, vyspuleny rty a takový crazy fotky. Měla jsem asi 5 minut ještě. Stoupla jsem si a šla k oknu. Koukla jsem se jak bylo a vypadalo to že docela chladno. Vzala jsem si Nike černo bilou bundu a kabelku. Do kabelky jsem si dala peníze a pistol. Ještě jsem se na voněla a rozhodla jsem se jít dolů. Nadechla jsem se a vyšla jsem po schodech dolů. Měla jsem v ruce mobil, málem mi spadl když jsem se dívala jestli tam je Justin. Justin a kluci tam ale nebyli.
"Kde jsou kluci?" Zeptala jsem se Jazzy a Barbary.
"Jeli někam pro zboží a ještě nakoupit" ozvala se barbara z obýváku.
"Jo aha" zarazila jsem se a šla jsem za Jazzy.
"Wau, sluší ti to Seleno." Řekla mi a usmála se na mě. Povídali jsme si o mém zápěstí a tak.
"Fajn Justin, Josh a Niall nám tu nechali kreditky a to nakupování si máme užít tak jdeme" řekla Jazzy a šli jsme pomalu k autu. Já si sedla do předu Jazzy řídila a Barbara seděla za námi.

Baby I Love You!Kde žijí příběhy. Začni objevovat