lijken

23 2 4
                                    

Toby

Ik schrik wakker. Ik droomde dat er een heel enge man achter me aanzat, met een mes in zijn hand. Ik voel aan mijn voorhoofd, helemaal bezweet. Ik zucht en kijk de kamer rond, iedereen slaapt, maar niemand houd de wacht. Ik zal maar even op de uitkijk staan zeker. Misschien is het goed om iedereen even te tellen. 1,2,3,... ?? James, Liam, Jonas en Emma zijn weg! Nog eens goed rondkijken, nee ze zijn echt weg! "Iedereen wakker worden! Er zijn 4 mensen verdwenen!", gil ik. Iedereen kreunt en wordt langzaam wakker, Mike vraagt: "Wie is er allemaal verdwenen?" "James, Liam, Jonas en Emma!", antwoord ik. We Ryan stelt voor dat er een groep gaat zoeken, en dat de andere hier blijft. Iedereen knikt. Alle jongens gaan op pad en de meisjes blijven achter. Mijn hart bonst in mijn keel, het liefst zou ik bij het haardvuur blijven, maar dat zou echt laf zijn. Ik wandel de gang op van slaapkamers, samen met Frank en Jacob. Hier gaan we dan...

Daniel

Alle grote zalen inspecteren, pffft... Waarschijnlijk zijn ze gewoon een toilet aan het zoeken ofzo, dus ik zal maar naar de badkamers gaan. Ik wandel de trap op en sla linksaf, en sta voor de deur. Maar net voordat ik de deur wil openen, hoor ik iets. Ik sta stil en luister, "Drup... drup...drup...", hoor ik. Het lijkt op een lekkende kraan, maar is hier wel lopend water? Ik open de deur. Mevrouw Van Anckeren haar lichaam ligt hoofdloos in een bad vol bloed, en haar hoofd hangt aan de muur en er stroomt bloed uit. Aan haar ogen te zien waren de laatste seconden van haar leven echt een hel. Opeens waait de deur dicht en valt hij op slot. Ik loop ernaar toe, bonk op de deur en roep: "HEEEELP KAN IEMAND ME HELPEN?! AAAAH!!" Niet in paniek geraken, niet in paniek geraken, ... opeens begint het licht te knipperen. "What the..", zeg ik, maar verder geraak ik niet, uit de spiegel komen 2 handen die zich om mijn nek wikkelen en dan wordt alles zwart.

Lena

De jongens zijn nu al een halfuur weg. Iedereen zit te bibberen rond het haardvuur, Amy ziet er nog steeds niet zo goed uit, ik begin eraan te twijfelen of ze wel echt van een trap is gevallen. Lola fluisterd in mijn oor: "Hoe kan Ryan nu op zo'n zielige meid vallen?!" Ik reageer er niet op. Lola heeft me alles verteld van Ryan in de slaapkamer. Eigenlijk vind ik dat ze ver over haar grens is gegaan, maar ik ga er niet op in. Ik beschouw Lola als een, tja, soort van vriendin. Zij was de enige die lief tegen me deed toen ik deze school kwam. Ze liet me alles voor haar doen, in ruil dat ze mijn vriendin zou zijn. Naïveling die ik was, volgens mij houdt ze niet echt van me. Maar ik weet niet hoe ik onze vriendschap kan beïndigen. Amy, Chloë en Harper waren ook altijd lief voor me, maar als Lola dat zag, trok ze me meteen weg, en waarschuwde ze me dat ik nooit meer met hun mocht praten. Ik kijk naar Lola, ze slaapt. Ik sta voorzichtig op en sluip naar de deur. Als ik eventjes ga wandelen, zal ik wel sneller in slaap vallen. Misschien kan ik de jongens helpen, er is toch niks te doen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Sorry dat ik zo weinig update, ik heb het druk op school en weinig inspiratie :(
Jullie hulp is altijd welkom♡
En omg thanks voor meer dan 300 reads☆ Ily♡♡
Xoxo

De Uitstap (GESTOPT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu