Sahip olma

2.7K 21 0
                                    


+18 bölüm

Sabah gözlerimi korkuyla açtım evde silah sesleri vardı.
Simsiyah eşortmanımla aşağı indim tüm gözler bana dönmüştü herkese böm böm bakmaya başladı en son Melih'i gördüm yüzü gözü kan içindeydi diz çökmüştü öyle boynu eğik duruyordu.
Birden bileğimden biri beni çekip kendine yapıştırdı.
Gözlerimi ona diktim koyu gözbebekleri ile bana bakıyordu ben ise gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum .
Birden bire beni omzuna attı ve ağzımdan tiz bir çığlık kaçtı.
Deniz:
- Bırak beni .

Omzunda beni hoplatı ve popoma bir şaplak attı.

Araf:
- Sence bırakır mıyım güzelim ?

Anlaşıldı bırakmayacağı bariz beliydi yanlız donup kalmıştım ve burnuma bişey dayandı hiç direnmedim eterli bez olduğu barizdi ve direnmenin bir şeye faydası yoktu.

Gözlerimi bir yatakta açtım sadece ellerim bağlıydı etrafa bakarken beni izleyen bir çift göz gördüm.

Araf:
- Hiç uyanmıycaksın sandım.
Deniz:
- Bak sana nerdeyim niye kaçırdın beni diye sormiycam çünkü umrumda değil ama sana tek sorum beni ne zaman bırakacaksın.
Araf:
- Sana sahip olduğumda seni bırakıcam .
Deniz:
- O biraz sıkar canısı.

Birden ayaklarımı tutup bağladı çok hızlıydı.
Ve tişortumu yırtı altımda sadece südyenim vardı ve südyenimde memelerimi sertçe sıktı yüzümü buruşturmuştum südyenimden taşan göğuslerimi yalıyor ve ısıtıyordu.
Araf:
- Tenin harika.
Deniz:
- Lütfen dur .

Südyenimin kopçasını ustalıkla açtı ve göğüs uçlarımı aç bir bebek gibi emdi sonra ısırdığında acılı bir çığlık attım.
Hemen altımdakileride çıkardı çırılçıplaktım artık karşısında beni süzdü ve piççe gülümsedi.
Aletini kadınlığımda hissedince irkildim.
Deniz:
- Lütfen yapma.
Araf:
- Bakire gibi davranmayı kes fahişe.

Gözlerim buğlandı ve birden aletini içime doğru itti çok canım yanıyordu ve bana hayvan gibi abanıyordu.
İçime hızlıca girip çıkıyordu bende acıyla çığlık atıyordum ve birden memelerimi de sıkmaya başladı o zevkten hırlıyordu ama ben hiç zevk almıyordum ve birden boğurdu ve içime boşaldı içimdeki ılıklık çok tuaf hissetiriyordu ve tekrar aletini sertçe içime soktu ve üzerime yatı ve öyle durdu sanırım dinleniyordu.
Gözü çarşafta takılmıştı onunda benim ise çarşafa bakıcak cesaretim yoktu .
O hayvan herif yüzünü bana döndü .
Araf:
- Harikaydın sexi bakirem çok dar ve ateşliydin ama hiç ıslak değildin.

Ağlamaya başlamıştım.
Bu kadar görüyordu beni.

Deniz:
- Artık gidebilir miyim

Mafyanın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin