Sert

3.5K 24 0
                                    

+18 bölüm

Daha önce hiç öpüşmemişti,
sadece her şeyiyle benimdi.
Ona nasıl karşılık vericeğini anlattım o ise karşılık veriyordu .
Araf:
- Benimle gerçekten sex yapmak istiyor musun ?
Deniz:
- İstemiyorum.
Araf:
- Sormadın farz et.

Dedim ve elerimi arsızca bedeninde gezdirdim ve onu yatağa bağladım sadece ağlıyordu sesi hiç çıkmıyordu onu yavaşça soydum yavaşça meme uçlarını yaladım arada bir ısırıyordum ama bu sefer onun zevk almasını istiyordum.
Ve en sonunda bir inlemesini saldı.
Güldüm .
Sonra kadınlığına doğru dilimle indim.
Kadınlığına keldiğimde kilitoristini delice yalıyordum oh tadı harikaydı ona doyamıyordum kadınlığını yavaşça ısırınca bir zevk çığılını daha serbest bıraktı.
Dilimi kadınlığının deliğine getirip dilimle giriyordum kızı dilimle sikiyordum sonra yalamayı bıraktım orta parmağımla kilitoristini okşuyordum.
Araf:
- Kasma kendini zevk al.
Deniz:
- Ihh kendimi fahişe gibi hissediyorum .
Araf:
- Değilsin .
Dedim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum ama bu sikmiycem demek değildi çünkü o benimdi.

Parmağımı kadınlığından çıkardım ve yaladım off kız harikaydı.
Sikimi çıkardım dimdikti zaten ve biraz kadınlığına sürtüm ve birden yükledim yavaş olucaktım ama benim tarzım buydu hızlı ve sert.
İçine girdiğimde
Deniz inlemişti göğüsü hızla inip kalkıyordu hızla içinden çıkıp tekrar girdim Ah diyen inledi meme uçlarını sıktım ve çekiştirdim .
İçinde hızla pompalarken kulağına eğilip fısıldadım.
Araf:
- Deniz seni sabaha kadar sikebilirim o ama o siktiğimin kanaların çok dar.
Deniz:
- Bu inlemelerim ve zevk almam kendimi orospu gibi hissetiriyor.
Araf:
- Şşş sus ve zevk al nasıl hissetiğin umrumda değil orospum ama yatağımda zevk al.

İçinden çıktım ve göt deliğine aniden girdim ve çığlığı basmıştı ben ise o sıcak ve dar yerde zevkin doruklarındaydım kadınlığına ise üç parmağımı sokuyordum oda inliyordu ve kısık ve utangaç sesiyle "Hızlan" dedi artık ondan da biraz güç alarak daha da hızlandım götünden kan geliyordu ama umursamıyorduk.
Araf:
- Götünü parçaliycam Deniz.
Deniz:
- Ihh ah ah ah Araf ıh bu çok zevkli ahh lütfen bırakma.
Araf:
- Ah ateşli sex arkadaşım seni her türlü sikerim .

Götünden çıktım ve sex oyuncaklarımın yanına gittim ve kalın tırtıklı uzun bir sopa aldım.
Tekrar yatağa atlarken o anda Deniz'in içine girdim öyle bir inlediki ev inledi kadınlığından bir türlü çıkamıyordum o kadar güzeldi ki .
Ve kalın sopayı götüne sokmaya çalışıyordum biraz girince götüne kökledim benim sikim hala amındaydı götü kanayınca sexteki sadistliğim ortaya çıkmaya başladı Deniz ise ağlıyordu.
Götündeki kanları yaladım kadının , kadınımın her şeyi çok güzeldi.
Araf:
- Harikasın güzelim .dedim
Yüzünü buruşturmuş gözleri sımsıkı kapalıydı sanki benden iğrenir gibi belkide iğreniyordu.
Gözünden gözü kapalı bir damla yaş düştü ama olabildiğince yüzüne bakmamadan işime geri döndüm ama kadınlığından çok az kan geldiğini fark edince hem sopayı hemde sikimi içinden çıkardım büyük ihtimalle rahmi zarar görmüştü.
Deniz'e baktığımda bayıldığını gördüm.

Mafyanın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin