Utku

2.2K 17 0
                                    

Koştum ve koştum nefes nefese kaldım.
Kafeden içeri girdiğim gibi önlüğümü takıp servise çıktım.
Deniz:
- Buyrun ne alırdınız.

Bana baktı ve beni süzüp kaşlarını çattı.
Karşımdaki esmer tenli kahverengi saçlı kahverengi gözlü yakışıklı ve hoş biriydi bense yüzümde hafif bir gülücükle bana sparişini vermesini bekliyordum.
Adamın sesini sonunda duydum.

- Hamile biri bu kadar yoğun bir işte çalışmamalı hanımefendi kocanız sizi bu konuda hiç uyarmadı mı ?
Deniz:
- Bakın ben bekar bir anne adayıyım ,şimdi bana sparişinizi verir misiniz.
Utku:
- Ben Utku Alsancak ve bu işte çalışmiycaksınız Deniz hanım.
Deniz:
- Siz kimsiniz ki bana karışıyordunuz şimdi ya sparişinizi verin ya da gidin.
Utku:
- Ben bu kafenin yeni patronuyum ve kovuldunuz küçük hanım.
Deniz:
- Ben özür dilerim Utku bey lütfen beni kovmayın.
Utku:
- Bu gün izinlisiniz sizi afetmeyi düşünücem.

Ağlayarak dışarı çıkmıştım işte benim hiçbir halt edemediğimin göstergesiydi köşeyi dönerken çığlığı bastım ve daha çok ağlamaya başladım.
Birden bire yanıma Utku bey geldi.
Utku:
- İyimisiniz ?
Deniz:
- İyiyim sadece sancım tuttu.
Utku:
- Bu hep olur mu ?
Deniz:
- Evet hep olur, kalkmama yardım eder misiniz.

Yoluma devam ederken taksiye bindim ve eve geldim.

Eve geldiğimde ise uyudum.

Araf'ın Ağzından:

Ara sokakta onu bekliyordum benden kaçmıştı ve onu cezalandırmalıydım  bir de kim bilir kimden hamileydi.
O benim masumumdu
ama görünen o ki artık sadece benim değildi.
Sonra onu gördüm dalgın dalgın yürüyordu ve çok güzeldi ama sonra onunla tartıştık ve bebeğini sordum ona bendenmiş artık bizim bir bebeğimiz vardı onun ve benim onun diyorum ama o da benimdi .
Bacağıma sapladığı bıçak umrumda bile değildi.

Utku'nun ağzından:

Babam beni cezalandırmak için koskoca holdingin başından alıp küçük bir kafeye vermişti oraya gittim ve kafeyi ve çalışanların dosyalarını inceledim Deniz adında hamile bir çalışanımız varmış ve onunla sanırım biraz konuşmalıydım.
Müşteri masalarından birine geçtim ve kız geldi önlüğünü taktı ve o ipeksi sıcak her ne kadar mesafeli bir ses olsa da sempatik ve o tatlı sesini duydum.
Onu baştan aşağı inceledim çok masum bir yüzü vardı kar beyazı bir teni ve minik bir karnı vardı ve kesinlikle bu kadına hamilelik çok yakışmıştı kocası yerinde olmak isterdim ve sorumu ona yönelttim.
-Hamile biri bu kadar yoğun bir işte çalışmamalı hanımefendi kocanız sizi bu konuda hiç uyarmadı mı ?
Sesim biraz da kızgın çıkmıştı kesinlikle .
Ve en sonunda bana bekar bir anne adayı olduğunu söylemişti sanki içim bir umut dolmuştu sebebi bilinmez bir şekilde ama bu kadın kim bilir neler yaşamıştı bu kadını yanımda istiyordum hatta çocuğunu da istiyordum bu kadını tamamen sahiplenmek istiyordum ve bu kızı araştıracaktım.

Mafyanın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin