Deniz'den:
2 Ay sonra;2 ay geçti o acı gecenin üzerinden rakmime bir şey olmamıştı ama yinede doktor üç ay ilişki yasak demişti sevinmiştim buna onunla ilişkiye girmek acı veriyordu bana bedenime ruhuma acı veriyordu .
Araf ise pusuya yatmış bir aslan gibiydi adeta o 3 ayı sabırla bekliyordu bense az yemek yerken artık iştahım açılmıştı ve evin hizmetlilerinden Leyla teyze ile çok kaynaşmıştım.
Oda da yemek yerken odaya Araf girdi koltuğa oturdu ve beni izlemeye başladı bunun verdiği rahatsızlık ile yemek yemeyi kestim.
Araf:
- İştahınız açıldı galiba obur Deniz hanım bırakın evi ülkede kıtlık çıkaracaksınız.Bu sözle utanmıştım eminim ki yanaklarım yanıyordu bu herif beni utandırmayı seviyordu galiba.
Ayağa kalkıp koşar adım banyoya gittim ve kusmaya başladım bu aralar midemi üşütmüş olmalıydım kustuktan sonra odaya girdim odada Araf yoktu ama içeri sanki motor takmış gibi Leyla teyze girdi.
Leyla teyze:
- Kuzum nasılsın yine mi kustun.
Deniz:
- Evet Leyla teyze midemi üşüttüm galiba .Ama Leyla teyze önüme küçük bir kutu bıraktı üzerinde hamilelik testi yazıyordu içimi büyük bir huzursuzluk kapladı Leyla teyze görmüş geçirmiş ve 3 çocuk annesiydi ama bu konuda yanılmasını deli gibi istiyordum .
Koşarak lavaboya gittim tek çizgiyse hamile değilim çift çizgi ise hamileyim demek olucaktı.
Testi yaptım ve gözlerimi kapadım sonuçtan deli gibi korkuyordum gözlerimi açtım testte çift çizgi vardı .
Hamileydim içimde Araf'ın bir parçası vardı .
Bu bebek onun da olabilir ama ben bu bebeği istiyordum çünkü en çok benim çocuğumdu.Akşam olmuş gece çökmüştü korumalar uyukluyordu evin arka kapısından çıkarak ana yola geldim ve otostop çektim.
15 Dakika Sonra:
Deniz:
- Furkan davetin için çok teşekkür ederim ama seni çok az tanıyorum.
Furkan:
- Adım Furkan soyadım Soykan 22 yaşındayım ve Manisa'lıyım mimarlık öğrencisiyim annemin adı Selin Babamın Adı Mehmet 184 boyum 74 kiloyum kol kasım ve baklavalarım var 1 evim 1 yazlığım 1 de dağ evim var 5 arabam var 3 motosikletim var babam para sıçıyor başka sorun var mı Deniz'ciğim.
Deniz:
- Çok açıklayıcıydı Furkan.
Furkan:
- O zaman bu yakışıklı ve aşırı tatlı çocuğun evine gidiyoruz ne dersin.
Deniz:
- Kararsızlıkla cevap veriyorum ki gidebiliriz.İşte o akşam hayatımın en iyi kararını verdiğimi anladım.
Onunla 1 hafta geçirdim üstü kapalı yaşadıklarımı ona anlattım beni hiç yargılamadı aksine içime su serpen şu kelimeleri söyledi.
" Tecavüz sex değildir bakire olmamak masumluk değildir Deniz herkes cinsel ilişkiye söz gelince insanlar kapalı kutudur bunu edep çerçevesine koyarlar ama edep değişkendir aynı güzelik anlayışı gibi bana göre edep ben bununla yattım diyebilmektir masumluk ise utanınca insanın yanağının kızarması cesurca aynı senin yaptığın gibi tecavüze uğradım diyebilmektir"Sözleri derinden ve içtendi duygylanmıştım.
Bir hamile olduğumu duydunda ise beni tebrik etti ve bunun utanılıcak bir şey olmadığını söyledi.Deniz:
- Furkan kahvaltı hazır artık işe gittmeliyim.
Furkan:
- İşe gitmek zorunda değilsin Deniz.Onu takmadan dışarı çıktım 3 aylık hamileydim ve kendime dikkat ediyordum.
Çalıştığım çok tatlı bir kafe vardı.
Kafeye doğru ilerlerken baş dönmesi başladı doktor zor bir hamilelikten bahsetmişti zaten.
Başım dönerken biri arkadan bana destek oldu.
Yürüyecek kadar olduğumda " Teşekürler " dedim.
Ama bu sefer belimden tutup beni kendine çevirdi zaten sokak arasındaydık yani kimse bizi fark etmezdi.
Araf:
- Kaçamasın Deniz.Korku bedenimi sardı o ise ruhsuzca gülümsedi.
Araf:
- Karnındaki piç kimden fahişe.Beni yere yatırdı ve sırtımı tekmeliyordu ve her tekmesinde aynı kelimeyi söylüyordu "piçin kimden"
Sırtım uyuşmuştu tam karnıma vurucakken.
Deniz:
- Bebek senden.Sanki şok geçiriyordu bense yerde kıvranıyordum .
Araf:
- Kaç aylık.
Deniz:
- Üç aylık.
Araf:
- Gerçekten benim bebeğim.Ama benim acıdan nefesim kesiliyordu acıdan ağlıyordum ben güçlü bir kadın değilim .
Duvara dayadı beni.
Araf:
- Benim çocuğumu benden kaçırdın .
Deniz:
- Seni asla çocuğumun babası yapmam.
Araf:
- Sende annesi olamasın.
Deniz:
- Bir anne bebeği için her şeyi yapar Araf bende bir anne adayıyım ve bebeğim için her şeyi yapıcam.Cebimdeki çakıyı arafın bacağına derince saplayıp koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Denizi
Ficção AdolescenteDeniz güzeller güzeli kız. Onun hikayesi farklı . Bilindiklerin üzerine. Hikayemizin birde mafya var. O Araf insanı hep arafta bırakıyor. İnsanlar ölmek istedikçe yaşatır yaşamak istedikçe öldürür. O fuhuş mafyası kaçakçı alkolik kumarda var şeytanı...