Kontrol

1.9K 22 1
                                    

Araf'ın Ağızından:
Deniz bacağımı baya derin saplamış bıçağı.
Bacağım tam bir ay sonra iyileşmeye başladı.
O zamana kadar Deniz'in karnı daha da büyümüştü her gün fotoraflıyordum onu benim bebeğimi o küçük bedeninde taşıyordu .
Yanlız beni sinir eden şey hala çok kilo almamasıydı neymiş efendim hamile diyeti yapıyormuş hanımefendi , küçük hanım benim bebeğime kesinlikle bakamıyordu.
Onu takip ediyordum hamile haliyle çalışıyordu Furkan denen herifte kalmasına katlanıyordum ama şu Utku denen herifte sinirlerimi bızuyordu , Deniz'i bir yere kapatıp sadece ben göriyim istiyordum ama hamileyim demiyor tüm herifleri üzerine çekiyordu...
Sakin kalmalıydım bu gün Deniz doktora gidicekti 4. ayını doldurduğu için cinsiyetini öğrenicektik bende mutlaka orada olmalıydım bu yüzden stajer kılığında orada olacaktım.
----------------------------------
Hastanede doktorun yanında Deniz'i bekliyordum.
Kapıyı çaldı ve kapıdan küçük bedeni ve minik karnıyla içeri süzüldü doktor yatağına yatmıştı ve karnını açmıştı.
Birde erkek doktora gelmiş ve bir erkek onun pürüsüz tenini görmüş oldu bu .
Deniz:
- Murat bey söyleyin artık bebeğimin cinsiyeti ne.
Murat:
- Deniz hanım tebrikler bir erkek bebek bekliyorsunuz.

Deniz'in gözlerinden yaşlar pıtır pıtır döküldü ve gülümseyerek karnındaki jeli sildi onuda mutlu etmişti bir oğlumuz olması.
Ama kim bilir nasıl canı yanıyor bebeğinin şimdiden her şeyine kendisi koşturuyordu ben bebeğimiz için hep küçük bir roldeydim ama artık hem Deniz hemde bebeğimiz için güzel birşeyler yapmalıydım .
Odadan çıkıp kuytu bir yere sindim koridordan Deniz geçerken onu çekip belinden sarıldım ve karnını okşadım.
Deniz'in vucudu kaskatı kesilmişti beli yay gibi gerilmişti.
Araf:
- Deniz'im hadi gel evimize gidelim oğlumuz alışsın evine.
Deniz:
- O benim bebeğim sen onun için hiçbir şey ifade etmiyceksin hemde hiçbir zaman , o sadece benim oğlum olucak belki gelicek bir zamanda evlenirsem kocam ve benim oğlumuz olur ama bebeğim hiçbir zaman sana baba demiycek.

Deniz'in boynunu sıkmaya başladım ...
Araf:
- Aşkım o bizim bebeğimiz, senin tek erkeğin benim seni başka kimse görmemeli sen benimsin Deniz , ceheneminin Araf'na hoşgeldin.

Boğazını bıraktığımda öksürüyordu sanki ciğerlerini çıkaracaktı.

İşi daha fazla uzatmadım ve eterli bezi Deniz'e koklatıp onu bayıltım.
----------------------------------
Onu kendi yatağıma yatırıp onu izliyordum gözlerini aralıyordu sonra korkuyla doldu gözleri hemen ardındanda sulandı gözleri.
Ona sıcacık gülümsedim.
Araf:
- Evimize hoşgeldin aşkım.

Ağırlığımı vermeden üzerine çıktım ve boynunu öpmeye başladım aşağıya inmeye başladığımda ellerini yüzüme koydu ve gözlerini gözlerimle buluşturdu sonrada yanına uzandım.
Deniz:
- Hamileyim Araf lütfen bana bunu yapma.

Belinden tutup onu kendime yaklaştırdım.

Araf:
- Biliyorum kadınım hamilesin benim oğlumu taşıyorsun onu senden çok düşündüm ben.
Deniz:
- Araf lütfen bırak beni ben de artık mutlu olmak istiyorum.
Araf:
- Biz mutlu olucaz Deniz sadece bir şans istiyorum senden.
Deniz:
- Ne için şans veriyim sana daha fazla canımı yak diye mi ?
Araf:
- Sus Deniz senden şans  falan istemiyorum çünkü buna ihtiyacım yok çünkü zaten benimsin ve bir yere gidemezsin.

Yanağını okşadım o ise gözlerini kapamıştı üzüyordum onu biliyorum ama beni mutlu eden tek şeydi o.

Mafyanın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin