Kiedy otworzyłam oczy okazało się, że zasnęłam w uścisku Carola, a Carol wraz ze mną.
Nagle usłyszałam w kuchni krzyki Mary i trzaski.
Mam panikować? !
Chciałam obudzić Carola, ale bez skutku. Nagle usłyszałam kroki zbliżające się w stronę Pirate Crove... chciałam się teleportować, ale przypomniałam sobie, że jeśli trzymam jakiegoś człowieka, animatronika, zwierzaka to nie mogę się teleportować, bo to ma dwa końce ... i dobry i zły.
1. Zły:
Może coś się stać podczas teleportowania ... w najgorszym wypadku śmierć lub zniknięcie.2. Dobry:
Tepnie się z nami, ale ja wolę ukrywać moje moce przed innymi.
Nagle ujrzałam człowieka, ale nie widziałam twarzy... w ręce miał śrubokręt.
- Mój drogi drogi FOXY ... pamiętam jak cie zabiłem - otworzył klapę u Carola - teraz ten kabelek zmienimy i damy ci chip -wziął pudełko i wyjął jakiś kwadrat i włożył do mechaniki Carola czy co to ma być no kurwa się pytam...
Po wmajstrowaniu chipa Carolowi ... ten ktoś ... podszedł do mnie i powiedział:
- a tu leży nasza Willow ... dawno cie nie widziałem kochanie - po tych słowach widziałam CIEMNOŚĆ.Po kilku minutach ciszy i ciemności ujrzałam światło ... pamiętam słowa, które mi każdy mówił:
Nie idź w stronę słońca ani światła...
Teraz nie miałam innego wyboru. Poszłam w stronę światła i później ujrzałam drzwi, które były całe we krwi, ale obok były białe drzwi , a w nich światło. Które mam wybrać? !
Wybrałam drzwi z krwią i chyba będę się bać mojego wyboru.
Zobaczyłam Carola... Był na scenie i gadał do dzieci swym animatronicznym głosem, ale nagle coś się zacinało u niego. Widziałam dzieci, które patrzyły na niego z lekkim strachem. Mała bezbronna dziewczynka jako jedyna się nie bała Carola... chciałam ją zabrać, bo zaczęła wchodzić na scenę. I później białość ... znów biały korytarz, a na środku niego stół, a na stole gazety:
1.
Tragiczny wypadek w Freddy Fazbear Pizza!Niejaki FOXY (jeden z animatroników) zaatakował bezbronne dziecko odgryzając mu głowę. Z tego tego co wiemy od matki dziecka chciało się ono tylko przytulić do idola.
2.
Atrakcja FOXY w Freddy Fazbear Pizza została zamknięta do odwołaniaFoxy zaatakował bezbronne dziecko... jak mówił strażnik:
- coś jest nie tak z foxy'm od pięciu dni, ale spokojnie ... zamykamy Pirate Crove do naprawienia tego animatronika.
Więc wszystko jest jasne... foxy jest ZAMKNIĘTY DO ODWOŁANIA.to wygląda okropnie...
Moją uwagę jednak ujęła trzecia gazeta ze zdjęciem foxym i martwej ... DOROSŁEJ DZIEWCZYNIE. Lecz gdy chciałam to przeczytać zaczęłam spadać.
Uderzyłam o niewidzialną podłogę i poczułam ból... CZEKAJCIE!
POCZUŁAM BÓL!
Popatrzyłam na moje łapy i stały się rękoma ... w tym pokoju były ostatnie drzwi i lustro. Przejrzałam się i zobaczyłam, że twarz mam w miarę normalną, ale prawe oko było czarne z białą kropką, więc zasłonami ją moimi WŁOSAMI. Miałam już normalne ciało ... miałam oczywiście ubranie czyli: szarą koszulkę, jeansy i czarne trampki.
JESTEM CZŁOWIEKIEM ... JUPI!
Lecz zostały mi ostatnie ... białe drzwi.
------------------------------------------------
It's me...Tak to ja ;) i jak się podobał ten rozdział? Nagle dostałam weny, ale czy dobrze mi zrobiła? :o
To wy już ocenicie ;*
I co? B) podoba wam się, że ten rozdział wyszedł wcześniej niż zwykle? ;)
Lecz następny będzie... TVN KURNA INFO: W poniedziałek o 22:00... 03.10 ^-^ jakby ktoś chciał wiedzieć.
-Pali
CZYTASZ
Szansa || Fnaf
FanfictionWillow została uwięziona w kostiumie Golden Freddiego. Nawet jeśli umarła i jest w starym kostiumie to i tak wie wszystko co się dzieje w pizzeri. Wie również co się dzieje z jej rodzeństwem, które jest uwięzione w kostiumie Chici i Bonniego. Willow...