Nikdy není lehké se přes tu hradbu dostat. Málo kdo to vydrží, ale výsledek je čistá zranitelná duše, kterou je potřeba léčit láskou.
Co to bylo?!
Přistál jsem v nějaké louži bahna. Zvedl jsem se hned a otočil se. V té samé kaluži ležel Jungkookie.. Nehýbal se.
Kookie?!
Byl jen v tričku. Hned jsem ho zvedl a vytáhl z kaluže.
"Kookie??" Zatřásl jsem s ním. Probral se, ale žačal se klepat zimou. Rozbrečel se. Strhnul jsem ze sebe bundu a oblékl jsem ho do ní. Dal jsem mu na hlavu kapuci a zvedl jsem ho. Přitiskl jsem ho k sobě a doběhl jsem s ním domu.
Odemknul jsem dveře a položil Kookieho na gauč. Klepal se.
Napustil jsem vanu a dal do ní pěnu.
Vzal jsem Kookieho a donesl do koupelny. Vzal jsem mu bundu a posadil jsem si ho na kraj vany. Víc se rozklepal zimou. Začal jsem mu sundavat věci ale zarazil mě svojí rukou a vyděšeně se na mě podíval."Nic ti neudělám. V té vaně je hodně teplá voda.. Bude ti teplo.. Musíš se svlíknout.." Pohladil jsem ho po tváři.
Přikývl a začal se sám svlíkat.
Hm...na to že je tomu smráděti teprve 14.. Má dokonalé tělíčko..~~
Ale fuj Tae!
Zanadával jsem si.Když byl svlečený a rudý jako rajče, vzal jsem ho a položil do vany. Hned se uvolnil.
Pohladil jsem ho po vlasech a odešel jsem mu udělat večeři a čaj k tomu.Přišel jsem zpátky za ním a donesl mu ručník a modrej župánek. Položil jsem to na skříňku, vedle umyvadla.
"Je ti líp? Nechtěl jsem tě vyhodit.. Už to neudělám.." Sklopil jsem pohled a pohladil ho po zádech.
Kookie se na mě podíval.
"Nikdy pro mě nic nebudeš znamenat hnusáku.."Z toho se mi udělalo zle. Začalo se mi těžce dýchat. Měl jsem pocit, že mě zlomil. "V..věci máš na skříňce..a...a..večeři.. V kuchyni..."
Musel jsem pryč. Zvedl jsem se a odešel. Rozběhl jsem se po schodech nahoru do svého pokoje. Padl jsem na postel a slzy mi začaly padat po tvářích.
Nikdy mě nebude mít rád...
Nemohl jsem přestat brečet. Nešlo to..
ČTEŠ
Bad Baby Boy
FanfictionTaehyung je 20 letý osamělý kluk, který si toho už prožil hodně. Jediné co miluje jsou děti. Rád je hlídá a hraje si s nimi. Plánoval si rodinu, ale k ničemu z toho nedošlo. Co se stane, když se Taehyung rozhodne adoptovat 14 letého Jungkooka? Který...