6.

2.2K 278 19
                                    

Taehyung

Ráno jsem mě probudily ostré sluneční paprsky. Vím, že jsem se dnes měl věnovat Kookiemu. Zapoměl jsem, že musím na směnu na víc jít do práce. Musím nás nějak živit. No nic. Alespoň večer si uděláme hezký.

Sklonil jsem se k tomu malinkatému stvořeníčku a dal mu pusinku na čelo. Přikryl jsem ho a odešel do kuchyně připravovat snídani.

Najednou se ozval zvonek u dveří. To bude chůva pro Kooka. Přecijen... Nechci ho nechávat bez dozoru.

Vzal jsem za klilu a otevřel dveře.
"Čus Yoongi" usmál jsem se a pustil ho dál. Min Yoongi. Nejsem nějací velcí přátele ale občas mi pomůže, když potřebuju.

"Zdar Tae." Sedl si ke stolu. Už to tu znal. Udělal jsem navíc porci lívanců k snídani i pro něj. Hned se do toho pustil.

"Tak... Kookie je nahoře v pokoji. Pozor zlobí a moc lidi nerespektuje.. Dones mu snídani a postarej se aby hodně jedl a pil.. Ale sladkosti až po obědě!" Pohrozil jsem.

"Jojo klid." Zasmál se.

"No nic... Tak já musím ahoj." Usmál jsem se. Oblékl si věci a odjel do práce. Už tak jsem měl spoždění.

Yoongi

Vyšel jsem nahoru a otevřel dveře do Kookova pokoje. Jungkook byl už vzhůru. Vyjeveně koukal a nechápal co se děje.

"Tak, Kookie. Prý jsi pěkný smrádě. Až si s tebou pohraju, uvidíme kdo koho bude respektovat."

Bad Baby BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat