Když se někdo chová zle, neznamená to, že je zkažený. Jen ukrývá hluboko v sobě něco, co ho moc trápí.
Taehyung
Dojel jsem na místo a zaparkoval auto na parkovišti. Vystoupil jsem. Došel jsem ke dveřím a zazvonil. Otevřela mi ta paní.
"Ah..pak Taehyung." Kyvla na Jungkooka, který měl jen nějakou malou tašku se všema svýma věcma. Jungkook došel ke dveřím a podíval se na mě. Usmál jsem se. On kolem mě jen prošel.
Nasedl jsem s ním do auta a on si sedl dopředu za mnou.
"Připoutej se Jungkookie." Usmál jsem se.
"Neříkej mi Jungkookie...jsem Kook." Zavrčel a zapnul si pásy. To bude tak zlý?
Dojeli jsme ke mě domů a já mu ukázal jeho pokoj. Byl moc hezky zařízený, ale Jungkook hodil svou tašku někam na zem a sedl si na postel. "Je to tu hnusný." Řekl bez zájmu.
Trochu mě to mrzelo...
"Hele Jungkookie....teda Kooku.. Teď bydlíš tady. Budu ti dávat kapesné podle toho, jak budeš hodný. To zaprvé... Za druhé. Smrdíš kouřem... Je ti čtrnáct.. Takže žádné kouření. A poslední věc. Vyndáš si tu věc z jazyka ano?" Pohladil jsem ho po ruce.
"Cože? Jsi snad blbej?! Nic si nevyndám kvůli starýmu blbečkovi co si mě adoptoval!" Vyjekl a postavil se. Došel ke stolu a smetl z něj věci.. Všechny co jsem dlouho nakupoval pro dítě, aby mělo pocit, že něco má. Vytáhl si cigarety a šel ke dveřím. Mezi tím si zapálil.
"Jungkooku!" Doběhl jsem ho a chytil za ruku. "Kookie chovej se normálně chci ti jen pomoct! Pojď si promluvit.." Podíval jsem se mu do očí. V jeho očích jsem ale neviděl žádnou emoci.
"Nech mě ty slizskej prasáku!" Vyjekl a cigaretu mi přitlačil žhavým koncem na ruku. Dost to bolelo...
To mě přinutilo ho pustit a on utekl. Chytil jsem se za ruku a rozbrečel jsem se potichu.
To nemůžu mít v životě ani trochu štěstí? Nemůžu mít někoho, kdo by mě měl rád?!...
Odešel jsem si ránu na ruce schlatit a obvázat.
Do půl hodiny mi zavolala policie.
"Jste Kim Taehyung? Jungkook se pokusil ukrást věci z obchodu, měl v batohu nějaké jídlo, věci a alkohol..."
To mě vyděsilo. Vzal jsem si mikinu a jako blesk jsem vyletěl ven a nasedl do auta. To si dělá srandu....
ČTEŠ
Bad Baby Boy
FanficTaehyung je 20 letý osamělý kluk, který si toho už prožil hodně. Jediné co miluje jsou děti. Rád je hlídá a hraje si s nimi. Plánoval si rodinu, ale k ničemu z toho nedošlo. Co se stane, když se Taehyung rozhodne adoptovat 14 letého Jungkooka? Který...