Medya :: EXO - Promise Medya fotoğraf :: Baekhyun fanart.
Happy_Pcy : Baekhyun ben... bir itirafta bulunacağım.
Happy_Pcy : Belki de inanmayacaksın ama eski konuşmalarımızı tekrar okudum. Bazı zamanlar sana çok kaba davranmışım Baekkie, üzgünüm. Seni üzmek istemezdim. Hatalarımı telafi edeceğim.
Happy_Pcy : Seni sevmeyi deneyeceğim Baekhyun.
Killer : Çok geç kaldın Chanyeol.
Killer : Uzak dur benden... bir süreliğine sadece.
Killer : Seni sadece üzüyorum.
▲ Killer kullanıcısı sizi engelledi.▲
Killer : Ben çok özür dilerim Channie. Sevdiğin herkese zarar verdiğim için kendimi öldürmek istiyorum!
▲ Mesajınız gönderilemedi. ▲
Happy_Pcy: Ben seni sevmek için hazırdım Baekkie. Kulağa aptalca gelen ön yargılı düşüncelerimi çoktan geride bıraktım.
▲ Mesajınız gönderilemedi. ▲
Happy_Pcy: Ben senin gökkuşağın isem sende benim gökyüzüm olabilirsin Baekhyun. Aptal gökkuşağı gökyüzünden hoşlanıyor.
▲ Killer kullanıcısı engelinizi kaldırdı.▲
Killer : Dün gece üzücü bir olay yaşadım ve hala onun etkisindeyim...
Happy_Pcy: Unut gitsin Baekkie. Artık hep mutlu olacağız.
Killer : Sana 'seni seviyorum' cümlesini bile söyleyemiyorum Yeol. Çok üzgünüm.
Happy_Pcy : Bundan sonra dilediğin her şeyi söyleyebilirsin Baek, ben seni hiç görmeden yada hissedemeden de sevebilirim. Belkide artık sevgili olma zamanımız gelmiştir? Seni çok üzdüm biliyorum Baekkie, özür dilerim. Seni seviyorum.
Killer : Bir gün hislerime karşılık vereceğini biliyordum Channie. Bende seni seviyorum.
Happy_Pcy : İyi geceler gökyüzüm. Yarın bugünden daha mutlu olalım.
▲Happy_Pcy çevrimdışı ▲
Killer : Sana da iyi geceler Channie. ♥
► Saat, sabah 04.04
► real__pcy instagram hesabında bir fotoğraf paylaştı.
real__pcy Gökyüzüm. Birlikte sonsuza dek mutlu olalım. ♥ #ChanBaek #Lovewins
► fotoğrafın altına 2087 yorum yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster [Chanbaek Texting]
FanfictionKiller: Hatırlıyor musun Chanyeol? Sana sarkıntılık eden biyoloji hocan ertesi sabah bir depoda ölü bulunmuşu... Happy_Pcy: Ruh hastası, siktir git! Killer: Aww Channie kaşlarını çattığın zaman çok sevimli...