(Bir hafta sonra...)
Killer: Belkide artık aynı evde yaşamamızın zamanı gelmiştir, bulutlarım.
Happy_Pcy: CiDDİMİSİN?!
Killer: Hiç olmadığım kadar ciddiyim Channie, kapıyı aç ve şu bir kaç bavulu taşımama yardım et.
Uzun olan içinden '' Tanrım, lütfen bu bir rüya olmasın'' diye geçirdi ve derin bir nefes alıp büyük bir heyecan içinde açtı kapıyı. Karşısında beliren tanıdık yüz ile kalp atışlarının hızlandığını hissetti.
'' Evimize hoş geldin, gökyüzüm. ''
Baekhyun içeri girdi sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük kondurup, onu büyülenmişcesine izleyen uzuna göz kırptı. Ardından kapının önünde duran bavulları işaret etti.
'' Bavulları odamıza taşıyacaksın değil mi Channie? ''
Chanyeol kapının önünde duran bir yığın dolusu bavula bakarken gözlerini şaşkınlık içinde kırpıştırdı. Bekhyun uzun olanın yüz ifadesini görünce kıkırdadı.
'' Neden uzaylı görmüş gibi bakıyorsun Channie? Bu bavulların içinde sadece işkence aleti var. Henüz diğer eşyalarımı getirmedim bile. ''
...
'' Bu da sonuncusuydu... ''
Chanyeol bitkin ve nefes nefese kalmış bir biçimde bavulu odaya bıraktı.
'' Channie, gel hadi. Yayın başladı. ''
Chanyeol kısa olanın üzerinde sadece beyaz bir bornoz olduğunu görünce yutkundu. Yorgun adımlarını sürüyerek ilerledi ve küçüğünün yanındaki yerini aldı.
'' Şu anda yayını 127 kişi izliyor ve, ugh şu yorumlara bir bak Channie. ''
Chanyeol ona gözlerinin içi parıldayarak bakan sevgilisinin dudağına kısa bir öpücük kondurdu ve yorumlara göz attı.
*
Myun: Oppa Çebal! TAnRım! Az önce öptü mü onu! Bir daha öp! Bir daha!
Çikolatalısüt: Türkçe konuşun hiç bir şey anlamıyorum amk.
Babe: Solda ki çok sevimli görünüyor tıpkı bir köpek yavrusu gibi, ama sağda ki... biraz yodaya benziyor kkk.
Xxingie: Nagajuseyo. Plz, nagajuseyo. Sevgilisi olan var olmayan var gider misiniz. *fotoğraf*
*
İkili yapılan yorumları okurken gülmekten kendilerini alıkoyamıyordu.
'' Yah, neden beni herkes yodaya benzetiyor? Baekhyun küçük köpek yavrusuysa bende büyük köpek yavrusuyum. ''
Baekhyun kendi kendine mırıldanan sevgilisinin omuzuna yasladı başını...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster [Chanbaek Texting]
FanficKiller: Hatırlıyor musun Chanyeol? Sana sarkıntılık eden biyoloji hocan ertesi sabah bir depoda ölü bulunmuşu... Happy_Pcy: Ruh hastası, siktir git! Killer: Aww Channie kaşlarını çattığın zaman çok sevimli...