Medya:: My Demons - Starset * Medya fotoÄŸraf :: Kyungoo
â–²
Chanyeol telefonuna gelen bildirim sesi ile olduğu yerde sıçradı, neredeyse uykuya dalmak üzereydi. Rahatsız edici tonda ki mesaj sesi uzun olanın gözlerini ovuştururken sızlanmasına sebep oldu.
Killer: Chanyeol. Sakın. O. Kapıyı. Açma. Çok Ciddiyim. Lütfen bir kez olsun beni dinle ve açma o lanet kapıyı!
Happy_Pcy: KİLLER! İnanmıyorum, geri döndün! Şaka mı yapıyorsun? Kapının çaldığı falan yok. Ah, çok endişelenmiştim...
Chanyeol'un yüzüne büyük bir gülümseme yerleşti. Fakat sevinci fazla uzun sürmemişti. Kapı zili çaldığında yutkunarak korku dolu bakışlarını etrafta gezdirdi, sessiz adımlarla ilerleyip kapı deliğinden dışarı baktı, karşılaştığı manzara karşısında göz bebekleri korkuyla büyüdü, dev bedeni öylece donup kaldı. Yüzü maskeli bir adam kapıyı kırarcasına tekmeliyordu.
Happy_Pcy: Şaka yapmıyorsun değil mi? O maskeli adamda kim? Neler oluyor Killer?! Ne tür bir sikik durumun içindeyim ben?
Killer: Çok ciddiyim Chanyeol. Hiç bir şeyi sorgulama ve dediklerimi yap lütfen...
Happy_Pcy: Sana güvenmek istiyorum Killer. Lanet olsun ki adını bile bilmediğim bir katile güvenmek istiyorum.
Killer: Zaman kaybetme Chanyeol. O canavar her an kapıyı kırabilir! Yatağının yanına bıraktığım uyku ilaçlarını iç. Bir kez olsun güven bana Channie. Gerisini ben halledeceğim.
Happy_Pcy: Biliyor musun Killer? Bazen yatağımın altında yaşıyor olduğunu düşünüyorum. Odama ne zaman girdin ve ilaçları yatağımın yanına bıraktın?!
Killer: CHANYEOL! Söyledikleri ikiletme.
Happy_Pcy: Tamam...
Killer: İyi uykular benim koca bebeğim. ♥
â–² FlashBack â–²
Killer: Ciddi olamazsın Soo...
SatanD.O: Hayır Baekhyun, gayet ciddiyim.
Killer: Seni. UYARIYORUM. Kyungsoo. Chanyeol'a vereceğin en küçük zarar seni ve Jongin'i ölüme sürükler.
SatanD.O: Senden korkmuyorum Baekhyun. Biz artık arkadaş değiliz, rakibiz. Bana inanmıyor olabilirsin fakat Jongin'in Chanyeol'a olan hislerini yazdığı bir günlüğü bile var. Öfkeden gözüm seyiriyor Baekhyun. Sen Jongin'e zarar vermeden önce ben Chanyeol'u öldüreceğim!
Killer: Soo! Sakın denemeye bile kalkışma! Sonuçlarına katlanırsın.
SatanD.O: Artık çok geç Baek. Ceketimin içine bir sürü işkence aleti yerleştirdim. Birazdan Chanyeol'un evinin önünde olacağım...
â–² FlashBackAnd â–²
:: Ertesi gün...
Killer: Kurtar beni Chanyeol...
Happy_Pcy: Bu da ne böyle?! Açıklar mısın?
Happy_Pcy: EndiÅŸeleniyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster [Chanbaek Texting]
FanfictionKiller: Hatırlıyor musun Chanyeol? Sana sarkıntılık eden biyoloji hocan ertesi sabah bir depoda ölü bulunmuşu... Happy_Pcy: Ruh hastası, siktir git! Killer: Aww Channie kaşlarını çattığın zaman çok sevimli...