Chanyeol elinde ki boş içki şişesini yere fırlattı ve cam parçalarının etrafa dağılışını izledi. Yine çok fazla alkol almıştı. Sendeleyerek ilerliyordu karanlık sokağın ortasında. Elini cebine attı ve telefonunu çıkardı. Aldığı alkolün etkisiyle yarın pişman olacağı bir sürü mesaj yazmıştı...
Saat :: 03.05
Happy_Pcy: Özür dilerim Baekhyun.
Happy_Pcy: Başta her şey bir oyundu! Sana gönderdiğim tüm o sevgi dolu mesajlar sadece birer yalandan ibaretti! Sırf bu yüzden kendimden nefret ediyorum, adi herifin tekiyim! Omuzlarımda taşıdığım bu yük giderek ağırlaşıyor ve ruhumu yıpratıyor.
Sadece seninle sevgili olacak ve daha sonrasında senden ayrılıp izimi kaybettirecek, ülke dışına taşınacaktım. Sırf sana acı çektirmek için Baekhyun!
Ama sonra birden olaylar çok farklı bir hal almaya başladı. Sen her mesaj attığında kalbim tekliyordu, nefretim her geçen gün yok olmaya başladı. Sen kanatlarını arkasında gizleyen bir melek olmalısın Baekkie, beni nasıl kendine böyle sırılsıklam aşık edebildin?
Kısacası... planım tamamıyla suya düştü, ben senin adını verdiğim gökyüzü sayesinde yaşayabiliyorum ve nefes alabiliyorum Baekhyun...
Killer: Oh Channie, ne tesadüf ama bende tam mesaj atmanı bekliyordum.
Hepsini biliyorum zaten aptal çocuk! Rol yapmayı hiç beceremiyordun Channie, fakat ben söylediğin tüm o sevgi dolu sözcüklere inanıyormuş gibi görünmekte oldukça iyiydim değil mi?
Ve biliyor musun zaten kırılmış olan bir kalbi daha fazla kırabilmen imkansız...
( Killer çevrimdışı. )
::
Baekhyun gizlendiği sokak arasından çıktı ve Chanyeol'un karşısına dikildi. Uzun olanın konuşurken sesi titremişti.
'' B-BAEKHYUN!?''
Baekhyun saniyeler içinde yüzünde ki siyah maskeyi indirdi, Chanyeol'a doğru bir kaç adım atıp yüzlerinin arasında sadece bir kaç santim kalmasını sağladı. Elini uzun olanın ensesine atıp parmak uçlarında yükseldi ve özlediği dudakların tadına tekrar baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster [Chanbaek Texting]
FanfictionKiller: Hatırlıyor musun Chanyeol? Sana sarkıntılık eden biyoloji hocan ertesi sabah bir depoda ölü bulunmuşu... Happy_Pcy: Ruh hastası, siktir git! Killer: Aww Channie kaşlarını çattığın zaman çok sevimli...