Medya :: Park Chanyeol (박찬열) - One More Time, One More Chance :: Chanyeol.
Killer: Kapının önüne bıraktığım hediye paketini açtın mı Channie? Nana'yı küle çevirmeden önce kalbini sana hediye edebilmek için söktüm. Hediye paketini onun kanları ile süsledim, sürprizimi beğendin mi ?
Happy_Pcy: BU KADAR İLERİ GİTMİŞ OLAMAZSIN! Lütfen Baekhyun, tüm bunların sadece bir oyundan ibaret olduğunu söyle. Nana'ya zarar vermeyeceğine dair söz vermiştin...
Happy_Pcy: Göz yaşlarımın akmaması için direniyorum, kalbime binlerce bıçak saplanıyor. Baekhyun sen bir canavarsın!!
Killer: Ne söylersem söyleyeyim bana asla inanmayacaksın biliyorum ama kabullen artık Chanyeol. O seni öldürmek istedi!
Happy_Pcy: Sen. Normal. Değilsin. Baekhyun. Uzak dur benden, kaç defa söyleyeceğim daha? Senden kurtulmamın tek yolu ölmek değil mi?! Öyleyse yapacağım! En az acı veren yol ile hayatımı sonlandıracağım.
Killer: AKLINI MI KAÇIRDIN!? Kendine gel Chanyeol! Hemofili hastası olduğunu hatırlatmama gerek yok sanırım!
Happy_Pcy: Haklısın, sana göre ben korkağın tekiyim. Bu yüzden en az acı veren yolu seçeceğim zaten Baekhyun. Bir avuç dolusu hap içerek uzun zamandır hayalini kurduğum huzura kavuşacağım en sonunda.
▲Happy_Pcy çevrimdışı. ▲
Killer: Ben ne olacağım Chanyeol? Işığını kaybeden bir yıldız gibi sessizce yok olurum eğer senide kaybedersem.
Killer: Zaten yürüyen bir ölüden farksızdım sen hayatıma aniden girmeden önce. Dünya'm karanlıktı, geceleri gördüğüm kabuslar yüzünden gözüme bir türlü uyku girmiyordu. Sensiz ben bir hiçtim Chanyeol. Bir boşluğun içinde kaybolmuştum.
Killer: Beni yeniden o karanlığa itmene izin veremem.
:: Ertesi gün...
Killer: Eğer zamanında seni hastaneye götürmeseydim şu an hayatta olmayacaktın biliyorsun değil mi?! Nasıl bu kadar sorumsuz olabilirsin Yeol?
Killer: Pekala, benden nefret ediyor olsan bile aileni düşünmen gerekiyordu! Nana'nın ölmesi Dünya'nın sonu değil!
Killer: Senin odanın ortasında öylece hareketsiz yatıyor olduğunu gördüğümde kalbim sıkıştı Chanyeol, hala nefes alıyor olduğundan emin olduktan hemen sonra hastaneyi aradım ve ambulans gelene kadar hareketsizce uzanan bedenine sarıldım, beni bu cehennemin ortasında bırakıp gitmemen için sana yalvardım.
Happy_Pcy: Birinin benim için endişeleniyor olması güzel, fakat o kişinin sen olduğunu bildiğim için sadece kusma isteğim artıyor Baekhyun! Neden ölmeme izin vermedin? Benimle oyun oynadığını mı sanıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster [Chanbaek Texting]
FanficKiller: Hatırlıyor musun Chanyeol? Sana sarkıntılık eden biyoloji hocan ertesi sabah bir depoda ölü bulunmuşu... Happy_Pcy: Ruh hastası, siktir git! Killer: Aww Channie kaşlarını çattığın zaman çok sevimli...