Goodnight Channie 0.9

7.1K 662 200
                                    

Medya:: Evanescence - Bring Me To Life Medya: Byun Baekhyun gif


:: Bir ay sonra...

▲ Happy_Pcy engelinizi kaldırdı.

Happy_Pcy: Siktir git hayatımdan! Anlamıyor musun? Dün beni takip eden sendin değil mi? Baştan aşağı siyah giyinen ve her adımımı takip eden sendin, gecenin o karanlığında seni zor görebildim.

Happy_Pcy: Biliyor musun? Her şey çok güzel gidiyordu, bir deli hayatımı mahvedene kadar! Senin sevgine inanmıyorum, kabullen artık bunu! Sen sadece takıntılısın, benden hoşlandığın falan yok!

Happy_Pcy: Dünden beri Nana'ya ulaşmaya çalışıyorum fakat telefonlarımı açmıyor!

Killer: Bende seni özledim Channie. Seni seviyorum. Hasta olmamalısın, Busan sonbaharda çok soğuk oluyor, eve dön ve sıcak bir şeyler iç.

Happy_Pcy: Ne istiyorsun benden?! Tanrı aşkına! YENİ ADRESİMİ NASIL BULDUN?! Busan'da yaşadığımı nasıl öğrendin!?

Happy_Pcy: CEVAP VERMİYORSUN BİLE! NANA'YA ZARAR VERMEYİ AKLINDAN BİLE GEÇİRME.

Killer: Ona yaklaştığım zaman benden kaçıyor zaten. Sanki birinin onu öldürmek istediğini biliyormuşçasına hareket ediyor. Etrafa korku dolu bakışlar atıp, kalabalık ortamlardan uzun bir süre ayrılmıyor. Şüpheli...

Happy_Pcy: Şimdi kime zarar veriyorsun öyleyse?!

Killer: Dün seni bütün okulun önünde azarlayan biyoloji hocandan geriye kalan parçalardan kurtuluyordum.

Happy_Pcy: Ugh. Ciddi olamazsın...


▲ Gizli numaradan bir mesajınız var.

64xx xx xx: Senden ölesiye nefret ediyorum Byun Baekhyun.

64xx xx xx: Yaptıklarının bedelini Chanyeol ile ödeyeceksin!

64xx xx xx: Chanyeol'u gözlerinin önünde öldüreceğim! Ve sen hiç bir şey yapamayacaksın.

Killer: Nana denen sürtük? Doğru tahmin ettim değil mi?

64xx xx xx: Gidip Chanyeol'a hayatındaki son günlerini iyi geçirmesini söyle!

Killer: Doğruyu söylemek gerekirse... Sikimde bile değilsin.

64xx xx xx: Chanyeol denen o aptal herifi gözlerinin önünde öldürdüğümde düşüncelerin değişecek Byun.

64xx xx xx: Abim. Kyungsoo'ya yaşattıkların hafife alınacak türden şeyler değildi! Cezanı en ağır şekilde çekeceksin.

Killer: Küçük çocuklar ile uğraşacak vaktim yok. Üzgünüm, hala pişman değilim. Kyungsoo ve sen çok daha fazlasını hak ediyorsunuz. Zavallılar...

▲ Killer, Gizli numarayı engelledi.


Happy_Pcy: Nana bugün beni evine film izlemeye davet etti, konuşurken sesi titriyordu. Çok endişelendim, onu tehdit etmedin değil mi seni ucube?

Killer: Gitme Channie, lütfen bir kez daha güvenemez misin bana. Sana zarar vermek isteyecek! GİTME!

Happy_Pcy: Kimi kandırıyorsun sen? Nana iyi bir kız, ayrıca neden bana zarar vermek istesin ki?

Killer: Sana. Gitmemeni. Söyledim. Beni dinlesen iyi olur yoksa...

Happy_Pcy: Yoksa ne? Ne yapabilirsin ki? Hazırlandım ve birazdan evden çıkacağım. Bana engel olamayacaksın Baekhyun...

Killer: Sen istedin Channie. Cezalısın, üzgünüm ama hiç bir yere gitmene izin vermiyorum.

:: Bir kaç dakika sonra.

Happy_Pcy: BAEKHYUN. KAPIYI SEN Mİ KİLİTLEDİN?! Nasıl?! Anahtarların sende ne işi var...

Happy_Pcy: AÇ ŞU KAPIYI! HEMEN!

Killer: Evinin yedek anahtarları sayesinde. Bana başka çare bırakmadın Channie, bütün gece evde kilitli kalacaksın. Nana ile görüşmene izin veremem.

Happy_Pcy: Karışma artık bana!

Killer: Sana da iyi geceler Channie. ♥













Monster [Chanbaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin