Takovej luxus jsem dlouho neviděl. Prosklená obří jídelna se zlatými lustry, stoly i židlemi. Bar. Rychlá obsluha. Všichni se šli s radostí usadit. Stoly byly po čtyřech, a tak jsem se přidal k Mattovi a Bradovi, kteří mě stejně jako přicházejícího Patrica se zájmem pustili k sobě.
"Co si dáte?" Zeptala se sympatická servírka s příliš velkým výstřihem, která k nám okamžitě přiběhla, když si všimla, že už nevěnujeme pozornost jídelnímu lístku. Všiml jsem si Matta, jak její výstřih aktivně sleduje. "Čtyřikrát černý pivo a k tomu špagety carbonara z denní nabídky." Zazubil se Brad. Překvapilo mě, že tu mají jídla snad z každý země.
U stolů vládla skvělá atmosféra. Všichni si vychutnávali jídlo, zapíjeli ho lahodným pivem, smáli se a povídali si. "Výborný, co hoši?" Vyhrkl s plnou pusou Patrice. "Sakra výborný." Zazubil jsem se a ostatní přikývli.
Cestou na pokoj jsem dojídal sousto špaget. Dlouho jsem si takhle nepochutnal. Ostatní se cítili stejně. Přede mnou kráčela obří třiatřicítka, a tak jsem málem zakopl, protože jsem neviděl na cestu. Celý natěšený na polední klid jsem pospíchal na pokoj. Bylo to naštěstí jenom kousek. Odemkl jsem náš pokoj a první co jsem udělal byla šipka do postele. Hned za mnou zapadl Matt a zavřel za sebou. "Mám vytáhnout reprák?" Natěšeně se zeptal. Přikývl jsem a on se okamžitě ponořil do kufru.
Zrovna jsem trsal na posteli na písničku od Linkinpark, když mi cinkl messenger. To samé i Mattovi, takže nám hned bylo jasné, že někdo píše do skupiny.
Zdeno: Kluci, byl za mnou trenér. Všichni se máme sejít v osm před hotelem.
Sdělil jsem to Mattovi, protože se mu nechtělo vytahovat mobil ze šuplíku. Otráveně kývl. "Nejsme snad ve formě? Akorát nás ten trénink unaví." Souhlasil jsem, ale přesto jsem trénovat chtěl. Potřebujeme se rozehrát a při zítřejším zápasu s Carolina Hurricanes čas na nějaké rozehrávání nebude.
ČTEŠ
Dát do toho všechno
Fanfiction"Máš druhou šanci, tak to naprav!" Znáte ten pocit, když je všechno na vás? Já ho teď zažil... Probojovali jsme se na "The legends of the universe" v Detroitu, ale nikdo netušil, co všechno se může stát.. Jedno číslo... 88... Boston Bruins original...