-5-

301 25 6
                                    

"Teď!" Křikl trenér a já vypálil na branku, ve které stál ostražitý Tuukka. Ačkoliv jsem se snažil, Tuuka puk bez problému chytil. Trenér si mě okamžitě zavolal. Mezitím stříleli ostatní. došel jsem k němu, hokejku jsem odhodil na zem. Byl jsem naštvaný, skoro všichni ostatní se trefili, jen já ne. "Co jste chtěl?" Snaha o milý přístup by se ve mně v této situaci s těží hledala. "Neděje se něco?" Zeptal se starostlivě. "Nic, opravdu nic.. Jen bych si měl odpočinout." Upřímně a ostře jsem odpověděl, i když jsem si stále dělal hlavu z řidiče a také jsem byl unavený. Trenér mě ovšem poslal zpět na led s tím, že jsem se měl vyspat už předtím. Zbytek tréninku jsem jen unaveně máchal hokejkou, míjel nahrávky a trefoval se vedle branky.

"Chlape, co s tebou sakra je..." Držel mě za rameno Matt, když jsme vycházeli z Joe Louis areny. "Jsem příšerně unavený." Odpověděl jsem prostě a zívl. Kývl, ale stejně ví že to není úplně pravda. Tím jsem si jistý. Jsme nejlepší kamarádi už dlouho a má mě přečteného. Byl jsem mu vděčný že se na to vykašlal, ale ani já sám nevím, co mi vlastně pořádně je. Možná jen strach v podvědomí. Strach z následujících zápasů. Strach z toho že nás fanoušci budou nenávidět, protože vím že to nevyhrajeme. Je to jednoduše nemožné.

Bylo jedenáct, když jsme se vrátili na pokoj z večeře.  Totálně zničený jsem padl na postel. Naštěstí jsme se po tréninku sprchovali, a tak nebylo nic strašného spát v tom, co jsem měl na sobě. Stejně bych v sobě nenašel sílu se alespoň převléknout. Usnul jsem a už nevěděl o světě.

Dát do toho všechnoKde žijí příběhy. Začni objevovat