-Anyu, most mit fogunk csinálni?- éreztem ahogy egy forró könnycsepp legördül az arcomon.
-Nem tudunk semmit tenni, csak egy dolgot. Beszélnünk kell velük.- elgondolkozott.
-És azt hogy kell?- kérdezte Zack.
-Egy ouija táblával. Van egy a padláson. 3 ember kell hozzá. Te, Laura és én leszünk azok. Holnap este 3 kor. Előkészítek mindent.
Kicsit meglepett, hogy anya ennyi mindent tud.
-Én nem merek aludni.- szóltam közbe.
-Ne aggódj. Nem kell félned- próbált nyugtatni apu. Több-kevesebb sikerrel.
Az elkövekezendő nap unalmasan telt. Anyu azt mondta hogy még ne szóljak erről senkinek. Így is tettem.
Másnap este
-Gyertek gyerekek! Mindent elkészítettem ahhoz, hogy beszélgessünk velük.
Zackkel egyenesen a padlás felé vettük az irányt. Amikor felértünk elég ilyesztő látvány fogadott. Gyertyák voltak a falon mindenhol. A szoba közepén pedig egy kis sámlin egy ilyen "ouija" tábla.-Térdeljünk az asztal mellé. Elmondom mi lesz.- hívott anyu.
Bizonytalan léptekkel mentünk a kis emelvényhez.
-Először is, mindhárman rátesszük mindkét kezünket erre a kis bigyóra.
Ezután köszönünk neki. Azt mondjuk egyszerre, hogy "hello" majd mindenki kérdezhet tőle egyet. Az viszont nagyon fontos, hogy az első három kérdésnek annak kell lennie hogy: " hogy hívnak?" "békés energia vagy?" "miért vagy közöttünk?" ezek után már akármit lehet tőle kérdezni, addig amíg meg nem sértjük. Elköszönni pedig Úgy kell, hogy "kívánom, hogy békével visszatérhess szellemeidhez, viszlát" értitek?
-Igen anyu. -Nagyon izgulni kezdtem.
3:00-át ütött az óra. A kezünket a bigyókára helyeztük.
Zack, Laura, Anya: hello
Démon: H E L L O
Anya: hogy hívnak?
Démon: M O R T E M
Zack: békés energia vagy?
Erre vagy két percig nem érkezett válasz.
Mortem: T A L Á N
Majdnem szívrohamot kaptam.
Laura: m-miért vagy közöttünk?
Mortem: S Ö T É T S É G.
-Kérdezd meg mégegyszer- suttogta anya.
Laura: Miért vagy közöttünk.
Mortem: E L R A G A D. A. S Ö T É T S É G.
Anya: Hogy haltál meg?
Mortem: Ú G Y. A H O G Y. L A U R A F O G
Zack: segíteni akarsz?
Mortem: S E G Í T S E G Í T S E G Í T
Laura: te voltál tegnap a szobámban?
Mortem: N E M
Anya: ki volt tegnap Laura szobájában?
Mortem: P U R A
Zack: pura rossz?
Mortem: P U R A I L Y E S Z T Ő. N E M Ö L
Laura:és te, te ölsz?
Mortem: H A L Á L Ö L
Mortem: E L M E G Y E K
Anya, Laura, Zack:kívánom, hogy békével visszatérhess szellemeidhez, viszlát.
-Jól van gyerekek. Látjátok, semmi gáz nincsen.
-Anya, a mortem latinul nem azt jelenti, hogy halál? -Kérdeztem. Ennyi ragadt rám 8 év latintanulásból.
- Öhh. De, azthiszem.- elbizonytalanodott.
-És nem azt mondta hogy halál öl?- Kiabált Zack.
De. Azt mondta. Ekkor az összes gyertya egyszerre aludt ki. Még csak fél négy volt. Zack elkezdte a padlás ajtaját feszegetni, de nem nyílt.
-Elragad a sötétség. Halál öl. Talán.- ugye nem akar minket megölni?- ordítottam.
-Fél óra alatt még bármi megtörténhet.- suttogta anyu.
-Van gyufa fent?- kérdezte Zack.
-Nincs.
Nagyon elkezdtem félni. Éreztem, hogy valamelyikük meg fog halni. Valakit el fog ragadni a sötétség.Kiraktam a második részt is!! Ma vagy holnap még tuti lesz egy. Hétvégén sűrűbben lesznek részek! Pusszantás mindenkinek!!
YOU ARE READING
The Witching Hour
ParanormalLaura egy átlagos 14 éves lány életét éli ameddig egy este minden meg nem változik. Bármennyire is fél, tudja, hogy ő az egyetlen aki segíthet. (az elején van egy kis érdekesség amit sokan uncsinak tarthatott, de utána Megígérem beindul a sztori)(a...