Selfie

917 49 6
                                    

Audrey's POV

Olivia'nın yorganımı üstümden çekmesiyle uyandım.Tek gözümü açıp uykulu bir şekilde ona baktım.Bir elini kalçasına koymuştu sarhoş gözüküyordu.

''Bana söylemeyi düşünüyormuydun?'' dedi kızgın bir şekilde

''Neyi?'' 

''Oh bilmem belki dün Harry Styles'la randevuya çıktığını olabilir''

Yatakta doğruldum ''Bunu nerden öğrendin.Bak sana söyliyicektim yemin ederim ama dün akşam eve çok geç geldin ben çoktan uyumuştum ve''

''Dur.Bütün gazeteler ve 1D fan sayfaları bundan konuşuyor.Ve bana mesaj atabilirdin!'' bana bağırdı ve yatağın kenarına oturdu

''Liv özür dilerim.Haklısın mesaj atmalıydım.Bu sadece benim için o sadece normal bir çocuk biliyorsun? Ve bu çok büyük bişey değil.Sadece bir kahve içtik''

''Onu öptün mü?''

''Ne?! Hayır''

''Tamam.Seni affediyorum''

''Bu akşamda bir randevum var''

''Ciddi misin?Ne yapıcaksınız?'' dedi ve ellerini çırptı

''Sadece gelicek ve biraz takılıcaz'' mırıldandım ''Evde olucak mısın?''

''Uhm evet sadece onunla tanışmak için.Lütfen'' köpek suratını yaptı bunu asla reddedemiyiceğimi biliyordu.

''Tamam.Sadece onunla tanışıcaksın sonrada gidiceksin şimdi uyumama izin ver 6da gelicek''

Çığlık attı ve yorganları tekrar üstüme atıp odadan çıktı 

*******************************************************************************************************

Uyandığımda Harry'nin gelmesine daha 6 saat vardı.Americans Next Top Model Marathon'un bir bölümünü izledimNefret ettiğim kız kazandı ve battaniyeyi televizyona fırlattım.Saat 5te hazırdım yani daha 1 saatim vardı.

Şu Olivia'nın kayıtlı olduğu 1D dedikodu sitelerine bakmaya karar verdim.Macbook'umu aldım ve google'a bir tanesinin adını yazıp açtım.

İlk sayfada benim yüzümün kapalı olduğu birkaç fotoğraf vardı.Harry ve ben bir birimize bakıp gülümsüyorduk.Şunu kabul etmeliydimki gerçekten mutlu bir çifte benziyorduk.

İnsanlar benim kim olduğumu öğrenmeye çalışıyorlardı.Harry'nin gülümseyip ''Adı Audrey'' dediği bir video vardı.İnsanlar gerçekten bir ilişkinin içinde olup olmadığımızı merak ediyorlardı.Birsürü nefret vardı.İnsanların ne düşündüklerini umursamıyorum.

O blogda takılı kalmıştım ve saat çoktan 5:30 olmuştu.Siktir.Duş almak için sadece yarım saatim vardı.

Alabildiğim en hızlı duşu aldım.Giyinip saçımı ve makyajımı yaptım.Olivia odamın içine daldı.

''Geldi''

''Onu korkutucak birşey yaptın mı?'' 

''Hayır'' diye bağırdı tedirginlikle ''Belki biraz'' 

''Güzel şimdi çekilki onun yanına gidiyim''

Beraber odadan çıktık.Harry mutfakta oturmuş bize sırıtıyordu.Gerçekten yakışıklı görünüyordu.Onun öksürmesini duyana kadar gözlerimi üzerinde gezdirdim.Birden yüzüm kıpkırmızı oldu.

''Sende güzel görünüyorsun'' sırıttı gözlerimi devirdim ''Iı bu tatlı kadın ev arkadaşın mı?''

''Evet seni korkuttuysa özür dilerim''

''Bu sorun değil'' gülümsedi ''Fotoğraf?''

Hızlıca Harry'nin yanına gitti onların beraber bir fotoğrafını çektim ''Çoook saol'' dedi heyecanla

''Bu sorun değil.Seni burada görmekten mutlu olurum.Ve adın neydi?''

''Olivia ve ben eminimki görüceksin'' gülümsedi bana sarıldı ''Görüşürüz seni seviyorum Aud eğlenin'' hızlıca dışarı çıktı.

''Görüşürüz Liv'' arkasından bağırdım.Kapı kapandığında Harry'e döndüm ''Oda neydi öyle?''

''Neydi?''

''Sen kibardın''

''Oh evet fanlarımı seviyorum'' omuz silkti ''Onlar benim için herşey demek''

''Ben bir fanım''

''Seni saymıyorum'' dedi ve güldü

Onun yanından geçtim ve koltuğa oturdum.Yanımda 3 kase cips ve 2 birayla geldi.Bir tanesini bana uzattı.

''Lütfen kendine yardım et ve saol''

Kafasını salladı ve televizyonu açtım hızlıca kanalları gezmeye başladım.Spongebob'da durdum ve Harryden bir kase mısır aldım.

''Spongebob'ı sever misin?''

''Özür dilerim değiştiriyorum'' mırıldandım.

''Hayır!'' bağırdı ''Özür dilerim sadece Spongebob'ı severim'' 5 yaşındaki bir çocuk gibi mırıldandı.

Birden telefonlarımız titredi benimkini aldım grup konuşmasındandı ben Annie ve bilmediğim bir numara

Kimden:Annie 6:47-Beraber komik bir fotoğraf çekin Audrey bunu twitter ve instagrama at Harry retweetle

''Tamam bilmediğim numara sen mişsin'' dedim telefonuma kaydederek mutsuzca omuz silkti ''Tamam benim bir fikrim var''

Beraber dillerimizi çıkararak bir fotoğraf çekindik ver Annie'ye attık

Kime:Annie 6:51-Bu iyi mi?

Kimden:Annie 6:52-Komik olmasın.Herhangi birtane şimdi ama esinlikle bu değil.

Onun tepkisine güldük.Fotoğraf rezildi ve biz ona göndermiştik.Kamerayı bize doğru döndürdüm ve Harry fotoğrafı çekti (multimediadaki)

''Eğlence zamanı yazarak paylaştım ve Harryde retweet yaptı.

İkimizde tepkileri görmek için twitter uygulamalarımıza baktık.

''Lanet Olsun'' dedim birden takipçilerim ve bahsedenlerim artmaya başladı.Harry benim yanımda kendi bildirimlerine baktı ve güldü.

''Ne?!'' dedim ve telefonu elinden aldım gerçekten komiklerdi

@harryluv1d: @Harry_Styles @itsAudrey IBUNU DESTEKLİYORUM

@4everlarry:@Harry_Styles LOUİS NERDE? :(

@1dsexgods:@Harry_Styles o ateşli iyi iş 

Birsürü iyi ve kötü tweet vardi.Bazı tweetleri gülerek okuduk.Harry bazılarını takip etti ve kızlar resmen çıldırdılar.

7:30da artık Harry'nin gitmesi gerekiyordu sadece 1:30 saat burada kalcaktı

''Görüşürüz dedi vev kapıya doğru yürüdü ona kapıya kadar eşlik etmedim sadece kanepeden el salladım kapının açılıp kapandığını duydum ve tekrar açıldı.Harry bağırdı ''Ve bu hiç birşey değiştirmedi tamam mı''

Gözlerimi devirdim ve Süngerboba geri döndüm.Bugün Harry'nin diğer tarafını görmüştüm iyi tarafını.

Role PlayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin