°16.

232 31 0
                                    

Prekvapene otvorila ústa. V tej chvíli z nej nevyšlo žiadne slovo. Párkrát zamrkala a jej tvár sa rozžiarila..,,Áno, s radosťou pôjdem!" Skočila mu okolo krku a pevne ho objala..,,Teda.. Ak mi sľúbiš, že ma nezabiješ za žiadnu z hlúpostí, ktoré vyvediem." Zamumlala mu do krku.

Tuho stál. Nečakal, že bude súhlasiť doširoka sa usmial.,,Aké hlúposti máš na mysli?" Vyvalil oči.

,,Hm.. No... Jednoducho som známa tým, že rada robím hlúposti.. Taká múka vo féne.. Zubná pasta v topánkach.. Šlahačka na tvári.. A tak zbežne.." Povedala mu, keď ho objímala.. Bola tichá, plachá a milá, no nadruhej strane bola magnet na problémy a expert na hlúposti.

Tristan ju pustil.,,Tak počkať! To si robíš srandu, že?" Spýtal sa s otvorenými ústami.

,,Jasné že áno! Som len dosť nešikovná.. Často sa mi podarí rozbiť nejaký pohár potom sa porezať, raz som skončila na chirurgii, poviem ti.. Od vtedy mám z krvi strach.. "Pokrútila nad svojimi činmi hlavou..,,Alebo sa dokážem vymknúť.. To je úplne bežné.. Keď varím, takmer vždy sa popálim, ale výsledok stojí za to.. Hm... rada si domov beriem ranené zvieratká a starám sa o nich.." Hovorila a dúfala, že ho tým veľmi nevystrašila...,,Ak to zhrniem, vždy si nejako ublížim.. Takže je dosť možné, že so mnou budeš utekať na pohotovosť.. " Zahryzla si do pery a vyčkávala čo odpovie...

White Christmas ✔Where stories live. Discover now