,,Kto je Wendy Srianska?" Spýtal sa jej.
Jej mama za slobodna. Ako mu to teraz dofrasa povedať?!
,,Hovor! Rýchlo.. Neviem čítať myšlienky.. Blížia sa!"
Zahryzla si do pery a dodala si odvahy.. Ruku mu strčila do vrecka a nahmatala telefón, ktorý hneď otvorila.. Bez dovolenia vošla do správ na naťukala odpoveď.
**Moja matka zaslobodna.** Ospravedlňujúco sa naňho pozrela.Pozrel na ňu.,,Tak toto už neurobíš.. Do budúcna ti hovorím. Radšej sa nauč rýchlo rozprávať" Povedal a jeho telefón jej vytrhol z ruky.
Sklonila pohľad na zem a cúvla od neho.. Nahanal jej strach.
,,Za chvíľu sú tu.." Vzdychol.
Naklonila hlavu na bok, na znak otázky.
,,Sú to nejakí chlapi.. Počul som ich.. Hovoria, že ťa potrebujú zničiť.. Vraj si posledná, ktorá prežila a to nedovolia. Nemôžeš vedieť o tom čo sa stalo.. O čom hovoria?" Pozrel na ňu.
Zdesene sa naňho pozrela a začala cúvať.. Nie! Nie..! Kričala vo svojej hlave.. Pozrela Tristanovi do očí a dala sa na útek. Nedovolí aby ju chytili, nie poslednú z ich rodu.
Pred ňou sa v sekunde objavil Tristan a chytil ju.,,Prepáč, ale ja mám iné plány. Ale budeš sa musieť rozprávať ak chceš prežiť.. Tí muži sa chcú najprv pýtať. Neublížia ti dokiaľ im všetko nepovieš.. Ale som si istý, že nedopadneš pekne ak budeš ticho, tak ako doteraz u mňa."
To nie.. Krútila hlavou.. Oni ju zabijú.. Snažila sa mu vykrútiť. Musí predsa existovať iné riešenie.. Ach bože, keby už mala osemnásť!
,,Neboj sa.. Upokoj sa.. Ak budeš budeš hovoriť máš to v pohode.. Hlavne s nimi hovor. Ja ťa v tom nenechám.. Veríš mi?"
Prestala.. Verí mu? To je otázka.. Áno ona mu verí.. Prikývla hlavou.
,,Dobre.. Tak najprv.." Zatvoril Tristan oči a vzdychol si.,,Povedz mi niečo" Otvoril ich.. Bál sa, že nič nepovie a tí muži ju potom zmlátia.
Nadýchla sa a pokúsila sa povedať prvú hlúposť, ktorá ju napadla.,,Máš pekné oči.". Povedala chrapľavo a ruku si priložila na ústa, vystrašene sa naňho pozrela.
Tristan sa na ňu najprv pozrel, ako keby videl ducha a po chvíli sa začal fakt moc smiať.,,Pre-prepáč uhmm.. Ide ti to super" Zasmial sa.,,Zvládneš to" Bol šťastný, že konečne niečo povedala.. Keď už ani vyhrážanie nezabralo nejako to z nej dostal
Slabo sa usmiala.. Musí to zvládnuť.. Do jej osemnástich narodenín chýbajú necelé tri mesiace! A potom bude ako všetci z jej rodu.
,,No..je to tu." Povedal a upírskou rýchlosťou presunul ju pred jej dom, kde stáli asi piati muži otočený iným smerom a on zatiaľ zmizol a skryl sa za kamión, ktorý tam parkoval a sledoval ich.
ESTÁS LEYENDO
White Christmas ✔
FantasíaKrátky príbeh písaní s @TikaTuka <3 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tmavovlasé dievča sledujúce vianočný stromček.. Zvedavý upír, túžiaci po krvi.. Ako táto dvojica dopadne? Čítaj a dozvieš sa odpoveď.. FANTASY ROMANCE CHRISTMAS SHORT SToRY