,,Ty.. Ty si lovec?" Spýtal sa naštvane.
,,Ja.. Ja neviem.. Neviem kto som!" Skríkla po ňom naštvane.
Zavrčal a jeho tesáky pri tom krásne odhalil.
,,Tristan.." Povedala zúfalo.. Práve sa dozvedela, prečo jej zabili rodinu. Všetky tie príbehy, ktoré jej starý otec rozprával, boli pravdivé.. Nevedela ako sa má cítiť.. Celý ten čas žila v klamstve.
,,Dokážeš upíra premeniť na človeka?" Stále vrčal.,,Ach prisahám, že ak to skúsiš u mňa..." Pozrel na ňu.
Vydesene naňho pozerala.
,,Aj ako človek ťa môžem zabiť!" Povedal naštvane!
Dych sa jej zadrhol v krku.. A vraj jej neublíži.. Pff.. A ona mu verila..,,Nedotýkaj sa ma! Počuješ?! Okamžite ma pusť!" Jej hlas znel zúfalo a bolo z neho počuť strach.
Zavrčal a jeho zovretie zosilnel. Vražedne na ňu pozrel, aby sa prestala hýbať.
,,Nie! Prestaň!" Bála sa ho.. Tak veľmi sa bála.. Jej snaha vyšla na zmar. Bol príliš silný.. Po pár minútach s ním prestala biť a po tvári sa jej kotúľali slané slzy.
Nadýchol sa a vydýchol, aby sa upokojil.,,Prečo si mi to nepovedala?" Povedal už viac sklamaným hlasom. Agresívny a naštvaný bol jedine preto, lebo ho sklamala.
,,Nepovedala?! To myslíš vážne?! Pretože ja som nedokázala hovoriť, ak si dobre spomínaš. Dofrasa! Veď ja som ani len netušila, že som.. Čo to vlastne je.. Lovec?!" Snažila sa upokojiť. Toto nebola ona. Ona nekričí, nevyvádza... Zhlboka dýchala.
Zdvihol obočie.,,T-ty si to nevedela.." Povedal previnilo.,,Ach.." Pustil ju a cúvol od nej.,,Prepáč mi to.. Moc ma to mrzí." Sklonil hlavu.,,Ja.. Ja som nevedel, že... Ach.. Asi ťa nechám ísť.. Potrebuješ domov" Povedal smutne. Už sa necítil ani naštvane a ani sklamane. Tie pocity vystriedala vina.
Prekvapene naňho pozerala.,,Vieš, ja.. chcem sa ospravedlniť za to, že som po tebe kričala.. Takže prepáč.." Povedala potichu a slabo sa naňho usmiala.
,,a to s tým domovom.. No už mám kúpený jeden menší domček v susednom meste.. Ale hmm... Dofrasa! Budeš mi chýbať." Povedala mu pošepky... Nechcela odísť, nie teraz.On sa na ňu pozrel.,,Ty!" Vyvalil oči.,,Ty sa nemáš za čo ospravedlňovať! Úplne ťa chápem..".Povedal a chytil ju za ruku a privinul si ju do objatia.
ESTÁS LEYENDO
White Christmas ✔
FantasíaKrátky príbeh písaní s @TikaTuka <3 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tmavovlasé dievča sledujúce vianočný stromček.. Zvedavý upír, túžiaci po krvi.. Ako táto dvojica dopadne? Čítaj a dozvieš sa odpoveď.. FANTASY ROMANCE CHRISTMAS SHORT SToRY