Jeho tesákmi sa dotkol jej krku.. V tom ho niečo napadlo.. Oddialil sa a išiel pred ňu..,,Nemáš pre koho žiť, čo?" Spýtal sa už pokojne.
Pokrútila hlavou.. Načo klamať?
,,Ako umreli?" Spýtal sa.. Už akoby tušil čo sa stalo a komu.. Keď nemá pre koho žiť nemá nikoho. Zaujímalo ho to.
Otvorila ústa, ale znova z nich nič nevyšlo. Zatvorila oči a dala si ruky na tvár. Tak veľmi mu chcela povedať, čo sa v tej noci stalo.. Tak veľmi.. Ale nemohla, nie žeby nechcela.
,,Bude ti lepšie, ak to zo seba dostaneš von" Povedal a sadol si späť, kde sedel predtým. Chytil ju za ruku a pozrel sa na ňu.
Prikývla. V tom jej niečo napadlo.. Rukou si ukázala na hrdlo a otvorila ústa, hneď na to ich zavrela.. Rukou mu ukázala krížik a krútila hlavou.. Snažila sa mu povedať, že nemôže rozprávať.
,,Wow.. Ty si na tom fakt zle" Povedal.,,Uhm tvoja Rodina?" Snažil sa uhádnuť.
Zamračila sa naňho, udrela hlavou do stola a na ruke ukazala palec hore.
Zasmial sa na jej reakcií.,,Uhm.. To mi je ľúto" Odkašľal si.
,,Hmm.." Vytisla zo seba.. Už len to zamurčanie ju stalo všetky sily.
,,Kto ich zabil?"
Znova si sadla ako človek a pozrela mu do očí.. Zdvihla plecia a sklopila zrak.. Aj ona by to rada vedela.
,,Choď domov!" Povedal z ničoho nič.
Prekvapene naňho pozrela.. Toto naozaj nečakala.. Ale.. Kde je jej domov? Veď sa predsa odsťahovala.. Teda, aspoň sa chystala.
Tristan vstal a podal jej ruku.,,Daj mi ruku. Pôjdeme k tebe domov" Povedal nežnejšie.
Pozerala sa na jeho ruku, no nakoniec ju prijala..
Keď ju postavil. Pustil ju a vzal ju na ruky. Išiel k nej do izby, čo jej spravil a vzal jej veci. Potom ju odniesol pred jej dom a položil na zem.,,Odomkni!" Zavelil.
Lenže toto už nebol jej dom.. Predala ho.
,,No? Načo čakáš?" Pozrel na ňu.
Sklonila hlavu a vzala ho za ruku.. Doviedla ho pred schránku, kde stálo cudzie meno, nie jej.. Ukázala naň, potom na seba a pokrútila hlavou.
,,To si robíš srandu, že?" *facepalm*
Zahryzla si do pery a pokrútila hlavou.
,,Počkaj!" Povedal a nastražil sluch.,,niekoho počujem. Hovoria" Pozrel na Kirsten.,,o tebe"
Zdesene vyvalila oči.
KAMU SEDANG MEMBACA
White Christmas ✔
FantasiKrátky príbeh písaní s @TikaTuka <3 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tmavovlasé dievča sledujúce vianočný stromček.. Zvedavý upír, túžiaci po krvi.. Ako táto dvojica dopadne? Čítaj a dozvieš sa odpoveď.. FANTASY ROMANCE CHRISTMAS SHORT SToRY