Part 6

100 14 0
                                    

Beberapa hari kemudian

Pada waktu pagi yang cerah. Suho kelihatan sedang menelefon managernya.

" yeobeseyo Hyung "

"---"

Saat itu cermin mata serta topi menutup sebahagian wajahnya.

" nde.. aku sedang dalam perjalanan ke sana "

"---"

" aku nak indentiti aku, Sehun dan Baekhyun tidak diketahui oleh orang di hospital ini. Faham ?"

"---"

" bagus ! Kau kena berjanji pada aku untuk tidak memberi tahu hal ini pada yang lain terutama Sooman. Arra ?!"

"---"

" nde.." Suho menutup panggilan telefon tersebut

Kakinya serta dua namja yang lain mengikuti nurse dihadapan mereka.

" ini biliknya tuan .." ucap Nurse tersebut.

Suho mengangguk. " nde..gomawo " balas Suho.

Nurse tersebut berlalu pergi lalu Suho, Baekhyun dan Sehun mendekati pintu bilik wad tersebut.

Perlahan lahan Sehun memulas tombol pintu tersebut lalu menjengguk kepalanya masuk untuk melihat keadaan didalam. " Hyung ada dua orang yeoja didalam wad ini " ucap Sehun.

Suho berfikir sejenak. " Takpalah. kita masuk je. nanti kita berunding dengan mereka. " balas Suho dan ditiruti oleh Sehun dan Baekhyun.

Chaelin tersedar dari tidur apabila mendengar pintu wad Sandara terbuka. Dia terkejut melihat 3 namja memasuki wad Sandara.

" Minji !" Chaelin memanggil Minji yang turut tertidur disebelahnya.

Minji ikut bangun.

Suho yang mendengar suara bising Chaelin menoleh kearah yeoja itu.

" hei, macam mana korang boleh masuk kesini ?!" Soal Chaelin takut kerana menyangka Suho dan dua yang lain adalah penjahat.

Suho menanggalkan topi serta cermin matanya.

Chaelin dan Minji terlopong sebentar, dia cuba mengenalpasti wajah Suho yang seakan familiar.

So I Fell In Love With A Fans?! ©Where stories live. Discover now