Part 10

89 14 0
                                    

Suho menghampiri Chanyeol. " Chanyeol hari ini aku tumpang tidur kat rumah kau ye " ucap Suho pelan.

" huh ? Kenapa ?"

" jiran aku sedang membaik pulih rumah dia..bisinglah..aku takleh nak berehat langsung " kata Suho yang sebenarnya ingin menemui yeoja yang disimpan Chanyeol.

Chanyeol mengaru kepalanya pelan.

" tak boleh ke ? " soal Suho.

" ani..bukan tak boleh tapi .."

" aku dah tahu kan tentang yeoja tu. Yeoja tu kau boleh bagi tumpang takkan aku tak boleh ?" Kata Suho.

Chanyeol mengeluh. " okaylah..tapi Hyung janji jangan bagitahu orang lain pasal yeoja tu " ucap Chanyeol.

" yeaa !! Aku janji ! Janji ! Janji ! " ucap Suho ulang ulang.

" janji apa ni Hyung ?" Tiba tiba Baekhyun muncul.

Suho dan Chanyeol jadi gelabah.

" janji ? Ooo..janji Chanyeol untuk belanja korang makan hari ni !" Ucap Suho.

Senyuman Baekhyun mengembang sampai ke telinga " Jinja ?!! Korang Chanyeol nak belanja makan hari ni !" Baekhyun berlari menuju ke anggota EXO berkumpul.

" Hyung !!" Chanyeol mencubit lengang Suho kerana kesal.

" aku takde idea lain lah !"

( Malam )

Chanyeol teragak agak untuk membuka pintu rumahnya. Kerana takut Sandara akan terkejut dengan kehadiran Suho. Sandara sendiri belum diberitahu tentang kehadiran Suho

" kenapa tak buka ?"

Chanyeol tersengih. " ani.. tangan aku lenguh " alasan Chanyeol. Dalam keadaan serba salah dia terpaksa membawa Suho masuk juga.

Skip..

Suho menyusun kasutnya ditepi pintu masuk manakala Chanyeol sudah pergi dahulu. Dihati Suho tak sabar sabar melihat yeoja yang dapat memikat hati Chanyeol.

" Chanyeol ya !" Kata Suho terhenti apabila melihat sesosok tubuh kecil ditutupi oleh badan Chanyeol. Chanyeol seakan sedang memberitahu sesuatu pada yeoja itu.

" itu kekasih kau ?" Soal Suho sambil tersenyum. Dari lengguk tubuh Suho yakin yeoja itu adalah baik.

So I Fell In Love With A Fans?! ©Where stories live. Discover now