Muka semua anggota EXO kelihatan serius. " kau nak keluar ? " soal Suho.
Chanyeol tak menjawap.
" Chanyeol kenapa hanya dengan hal kecil kau nak keluar ?!" Marah Baekhyun yang sudah mengalirkan airmata.
Sehun turut menangis. " Hyung, kita boleh bincang dahulu " kata Sehun.
" Sooman tak benarkan aku berhubungan ? Dia pikir dia siapa ? Aku ni ada perasaan !" Ucap Chanyeol sedikit marah.
Suho menenangkan Chanyeol. " aku tahu tapi tak perlulah kau sampai nak keluar EXO ? Kau lupa betapa susahnya kita nak berjaya seperti sekarang ? Kau lupa cita cita kau menjadi composer untuk semua lagu EXO ? mana janji kau Chanyeol " kata Suho.
Chanyeol baru teringat akan hal hal itu. Kepalanya kembali kusut. Mana yang patut dia pilih ? Cinta atau kerjaya hidupnya ? " tapi aku mencintai yeoja itu " ucap Chanyeol.
" aku tak pernah tahu, kau ada kekasih Hyung " kali ini D.O menyoal.
" maaf ..aku tak berniat untuk menyembunyi hal ini tapi aku betul betul mencintai gadis itu " balas Chanyeol.
" pikiran kau jangan terlalu singkat Chanyeol. Kau ingin keluar seperti 3 members yang lepas ? Kau nak mengkhianati EXO ?! " marah Baekhyun yang sebetulnya menyayangi rakannya itu.
" AKU BUKAN PENGKHIANAT !" Chanyeol menengking Baekhyun. Airmata Chanyeol mengalir. " aku hanya ingin satu iaitu hak aku untuk mencintai dan dicintai ? Salah ke ?"
" benda tu tak salah Chanyeol .Cuma keputusan kau untuk keluar tu adalah salah " ucap Baekhyun.
" Kenangan kita bersama sama Hyung ! Benda tu masih terpahat dihati aku ! Takkan dengan semudah ini kau menghancurkan kenangan itu ?" Kata Kai.
Chanyeol terdiam. Dihatinya sendiri sebetulnya susah untuk dia meninggalkan EXO tapi dalam masa yang sama dia tak mahu melepaskan Sandara.
" suka hati kau la Chanyeol. Pergilah ..ikut 3 yang lain ..kalau kau rasa EXO menyusahkan kau " Baekhyun bangkit lalu meninggalkan ruang dance tersebut.
YOU ARE READING
So I Fell In Love With A Fans?! ©
FanfictionPark Chanyeol " kau gila ?! Kau keluar atau aku ambil tindakan pada kau !" Sandara Park " Oppa ..aku bukan fans kau. Aku lari dari pakcik ,dia nak jual aku. Aku terpaksa bersembunyi kat sini ..aku mohon tolong aku Oppa " PUBLISH DATE : 15 OCT 2016 ...