Jako každý den jsem vztala ve smradlavé cele. Pořád jsem opakovala že já je nezabila. Jako každý strážník se mi vysmál. Už jsem tu dva roky za NIC. Za měsíc mi bude 15. A já tu trčím a dívám se z malého okýnka a vyhlížím Rose. Ona mi zůstala po boku a né jak ta blbá Sabrina. Že já k ní ještě dolýzala jak pes. Vynadávala si v mysli. „Návštěva!" Strážník zabouchal na celu. Už jsem se nemohla dočkat až uvidím Rose! Ale to koho jsem uviděla před strážníkem mi doslova vyrazilo dech. Ta na na se ještě o považuje přijít ke mně. „Slečna nám zvedla svůj líný zadek a opovážila se někoho navštívit. Škoda že nemám mobil a nemůžu si tě vyfotit." Řekla s nezájmem a otočila jsem se zády k té mrše. „Já vím že mně nevydíš ráda." Zlomil se ji hlas a i otočená jsem věděla že začne fňukat. „Mohu to nějak napravit" V tu chvíly jsem vyprskla smíchy. Ona mně nenavštívyla dva roky a ještě chce ,aby jsem se k ni vrátila? To nemyslí vážně! Najednou jsem uslišela hlas ,který mně od té nány zachránil. „Ahoj Ti-"Nedokončila větu. Otočila jsem se. Konečně Rose! „Ahoj!" Pousmála jsem se. Mlčky se dívala na Sabrinu. „co ty jsi mně vymněnila za tuhle ná... Dívku" Chtěla říct nánu ,ale co mně spatřila tak se zadrhla. „Tiro!" Vyjekla na mně Sabrina. Můj provaz trpělivosti se páral. „Nemáš čest vyslovovat mé jméno!" Zvýšila jsem hlas. „A vůbec od kdy umí husy mluvit." V tu chvíly jsem se v mysli zasmála. Uviděla jsem jak zatjala pěst. „Jak jak sebopovažuješ! Až mně budeš potřebovat tak za mnou nechoď!" Nafoukla si tváře a odklusala pryč. „Co tady dělala ta na na!" Vyjekla Rose. Takhle si ji nepamatují vždy je tichá. I já byla tichá ,ale děsivě tichá. A ona mile tichá. „Nechápu a hele." Ukázala přes mříže noviny a něco pošeptala strážníkovy. Ten se na mně podíval. „No dobrá ,ale neapustím a tebe oči!" Pomalu otevřel celu a Rose přišla ke mně. Počkat co ? Nikdy nikoho ke mně nechtěl pustit a teď? Super. Před obličej mi vrázila noviny. Patka černých vlasů mi spadla a překryla mi oko. Chytla jsem noviny a pečlivě si je prolistivala. „Co to? To je jako kdo?" Podívala jsem se na obrázek. Byl tam nějaký člověk celý ve žluté jak skáká z "mostu". " Proč to udělal?" Rose se na mně podívala jako na blbce. „Říkal že Hagl ovládne celý svět a že ho nezastaví nic. A to ani nějácí hrdinové z pohárky ne." To mně začalo zajimat. „Co mněl namyslí?" Rose najednou zasáhl šíp.Vykulila jsem oči a přiběhla k ní.
Snad se vám líbila nová část nové knížky. Budu se snažit dodržovat jednu část za jeden den ,ale toto mi spíše připadá něco jako prolog jak to vše začalo. Snad se líbilo a já se ozvu u další části možná i ještě dnes.😊👐
ČTEŠ
Pírko naděje [Pozastaveno]
AdventurePřed dvěma lety uvěznily neprávem Tiru za vraždu dvou spolužaček. Pořád se snažila dokázat že je nezavraždila ,ale neměla dostatek důkazů. Její nejlepší kamarátka ji opustila ,prostě se na ni vykašlala. Naštěstí ji ,ale pomáhá kamarátka ze třídy s k...