#~1

58 2 2
                                    

Merhaba, hoşgeldin bakıyorumda yine yanımdasın, biliyomusun bir sen kaldın bana bir tek sen kaldın sen dışında kimsem yok benim, hiç gitme olurmu lütfen gitme, hergün gel yanıma geç karşıma konuşalım herzamanki gibi, ama neden gidiyosun ki gitme güneş doğunca yok oluyosun korkuyorum ben, tek kalıyorum tek yeniden yine aglıyorum saatlerce, sonra o beyaz gömlekli abla ilaçlarımı getiriyo hastaymışım ben biliyomusun? İçmessem aklımı yitirirmişim deli sanıyo beni konuş lütfen deli olmadıgımı söyle neden konuşmuyosun benimle? Konuşa bildigini biliyorum, ahh lanet olsun güneş çıkmaya başladı heyy gölge gitme lütfen sen gidince ben tek kalıyorum, herkes gitti zaten sen kalsaydın keşke.

Sanırım uyuma vaktim geldi, bu ilaçlar uykumu getiriyo içmek istemedigimde zorla içiriyolar, bi yolunu bulup burdan kaçmalıyım.  

-HER İNSANIN İÇİNDE BİR PARÇA KARANLIK BULUNUR VE ONU AÇIĞA ÇIKARMAK HİÇTE İYİ BİR FİKİR DEĞİL, KARAMSAR OLMAK HAYATTAN SOGUMANIZA NEDEN OLUR VE BAZEN KÖTÜ SONUÇLAR DOGURBİLİR.

-ASLINDA GÖLGENİZ İLE KONUŞMAK DELİLİK DEGİLDİR, BİLAKİS SİZİ RAHATLATIR KİMSEYE ANLATAMADIGINIZ ŞEYLERİ ANLATABİLİRSİNİZ, BİR GECE OTURUN VE SABAHA KADAR ONUNLA KONUŞUN RAHATLADIGINIZI HİSSEDECEKSİNİZ.

TUTSAK RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin