Nimic fara tine

465 3 0
                                    

Dragostea, loveste fara sa intrebe.

Sunt persoane care vin si pleaca ,iar cele care vin nu stii ce iti pot oferii, daca te vor face sa razi,sa plangi, sa te schimbi. Stii doar cateva lucruri: persoanele care pleaca,nu s.au simtit comod langa tine sau poate ca nu au meritat sa fie alaturi de tine. Poate te.au tradat,poate te.au mintit sau poate pur si simplu , tu nu aveai loc in viata lor.

Numele meu este Maya, am 17 ani, iar aceasta este povestea mea.

Vacanta de vara.

Perioada mea preferata! Tot ce conteaza este ca e vacanta!

De obicei nu obisnuiam sa.mi petrec vacantele la bunicii mei, dar uneori stau cateva zile acolo.

In doar doua zile am reusit sa ma indragostesc.. Cum???

Pai... cand l.am vazut am ramas blocata, inima imi batea atat de tare de parca ar fi vrut sa.mi sara din piept.

Eu nu.l cunoateam,dar se pare ca el ma cunostea pe mine.

Cand ne.am intalnit eram impreuna cu verisoara mea. Ei se cunosteau destul de bine..

Parca ceva din interiorul meu nu avea stare si inima nu a mai tinut cont de creier nici macar o secunda!

Am facut rost de numarul lui,am vorbit cateva mesaje,iar verisoara mea mi.a spus cate ceva despre el..

Ce mi.a spus m.a dezamagit,dar la ce m.as fi putut astepta? Pana la urma era un baiat pe care abia il cunosteam de cateva ore.

Am aflat ca era genul de baiat care ,,isi batea joc de fete". Refuzam sa cred asta. Parca inima mea tampita nu credea nici un cuvant spus de Ella, dar creierul era sigur ca Ella avea dreptate.

E greu sa te lupti cu tine insuti. Ce ai putea alege cand inima vrea ceva,iar creierul altceva?

Eu cred ca inima e mai puternica,chiar daca nu are dreptate.

Nu poti face nimic atunci cand inima ta e cuprinsa de sentimente. In momentul acela creierul este egal cu zero.

Doar inima mai gandeste.

Nimic fara tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum