Capitolul 10

59 2 1
                                    

Am vorbit cateva mesaje,iar el imi spunea cat de rau ii pare pentru ce a facut. Mi.a cerut o sansa,dar eu nu stiam daca eram pregatita sa fac asta. Nu vroiam sa ii dau nici o sansa,dar inima mea vroia. Imi spunea ca s.a schimbat si are nevoie de aceasta sansa pentru a.mi demonstra asta.

Am omis un lucru. Tot in acea zi, am avut marea onoare de a o vedea pe ,,balena esuata" cu care ma inselase. Totusi haideti sa nu exagerez. Nu era grasa, atarna doar niste grasime pe acolo pe undeva si era cam deselata. La fata era draguta.. De ce sa mint? Pacat ca se uita cam stramb, iar fata ei cerea pumni. Bineinteles, pumni de la mine.

As vrea sa mai mentionez ceva: Tocmai dupa ce a trecut a doua oara pe langa noi,adica noi fiind in masina, la el la poarta, nu m.am putut abtine, asa ca am coborat din masina, mai hotarata ca niciodata, vrand sa ii fac un permanent pe gratis, in timp ce o si machiam natural. Baietilor le plac fetele naturale(doar unora), de ce sa nu fie machiata natural? Si totusi, totul era la super oferta! Pe gratis, numai pentru ea.

Din pacate nu i.am putut oferii un tratament atat de special pentru ca nu as fi avut vreo explicatie pentru verisoara mea sau mai bine zis, pentru intregul sat pentru ca nu ar fi ratat ocazia de a ma face populara in doar 5 minute.

Am urcat inapoi in masina , incercand sa ma calmez.

Acum sa revenimmm...

Peste cateva zile, am facut cunostinta cu ,,scorpia " din viata lui. Adica mama lui. Parea destul de draguta , in sensul ca imi vorbea frumos si parea ca ma place. Vroiam sa plec cat mai repede de acolo. Imi era si rusine si nu vroiam sa am parte de vreun interogatoriu. Norocul meu este ca m.a salvat el!

*

Pe seara simteam ca nu stiam tot. Sau simteam doar nevoia sa imi spuna ca doar acel lucru mi.a ascuns. Trebuia sa iau o decizie,dar nu eram hotarata, inca. Nu stiam care ar fi cea mai buna alegere.

,, Daca mai e ceva ce nu mi.ai spus, spune.mi acum. " Ceva de genul i.am spus.

,,Ar mai fi ceva.." Cand am citit aceste cuvinte , inima mi se ridica pana in gat. Incepusem sa tremur,iar parca mesajul numai venea.

L.am sunat,iar el a raspuns cu o voce scazuta. Cuvintele lui m.au lovit atat de tare, de parca cineva imi infigea cutite in inima.

,,Nu te.am inselat o saptamana.. Te.am inselat 3 luni.."

Am inceput sa plang imediat. Mi.a fost foarte greu sa ma abtin uneori pentru ca dormeam din nou cu Ella,iar ea nu adormea prea devreme. Am plans toata noaptea,iar el pe la ora 2 noaptea era la poarta bunicii si plangea. Se rupea sufletul in mine,dar nu aveam ce sa fac. Eu eram distrusa. Nu puteam face nimic pentru el in acel moment. Doar plangeam.

Nu imi venea sa cred. Nu credeam ca poate fi adevarat asa ceva.

In acea seara, am plans mai mult ca niciodata. Nu puteam dormii, nu ma puteam oprii din plans. Am plans ore intregi.

Dimineata aveam ochii foarte umflati si nu aratam deloc bine, dar pe parcursul zilei, umflaturile s.au mai diminuat.

Dupa-amiaza a plecat de acasa. Nu mi.a mai raspuns la mesaje ,iar tot ce stiam era ca este intr.o padure. L.am sunat in truna, dar avea telefonul inchis,iar asta ma speria, ma agita din ce in ce mai tare. As fi fost in stare sa plec dupa el,dar nu stiam incotro sa merg.. Nu cunosteam locurile prea bine. L.am sunat minute in sir,dar nimic. Trecuse jumatate de ora,dar nimic. Timpul trecea, iar telefonul lui era tot inchis.

[Stiu ca este scurt. Nu mai sunt multe capitole! Scuzati greselile (daca sunt) . ]

Nimic fara tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum