Pe parcursul vietii, zilnic invatam cate ceva. Si eu am invatat multe, iar aceasta poveste sper ca v-a fi o lectie de viata pentru altii, fie baieti sau fete.
M-am indragostit de el fara ca macar sa-l cunosc. Nu ii cunosteam obiceiurile, caracterul, sufletul , dar totusi m-am indragostit de el. Cred ca inima mea a simtit ca este o persoana speciala, o persoana buna.
Treptat am inceput sa il cunosc exact asa cum era el, cu defectele lui care pareau a fi mult prea multe. Aproape tot ce facea ma ranea. Era genul de baiat care umbla mult, avea multe admiratoare, era bun prieten cu bautura. Toate lucrurile astea ma afectau, iar uneori ma ranea atat de tare fara ca el sa fie constient de asta.
Pentru el la inceput a fost o joaca, pentru mine nu. Pentru mine totul era luat in serios, adunat in inima mea. Plangeam mai mereu, iar asta ma distrugea din ce in ce mai mult. Statea afara pana pe la maxim 4-5 dimineata. Mereu il asteptam plangand. Nu dormeam, nu puteam dormii daca eu nu il stiam acasa. Plangeam si nu stiam cum sa fac sa schimb ceva. As fi renuntat la relatie, dar nu aveam atata putere. Inima nu ma lasa sa plec de langa el, ea era cea care nu intelegea ca el imi provoaca suferinta. Pe langa acea suferinta, el ma facea fericita. Ma simteam implinita langa el. Il iubeam foarte mult si era singurul care ma asculta si ma intelegea.
Aveam cea mai mare incredere in el, dar mai tarziu mi-am pierdut increderea . A facut greseala de a ma insela cu o alta fata. Asta s-a intamplat chiar la inceputul relatiei noastre, dar iubirea m-a orbit si m-a facut sa cred tot ce spunea el. Dupa o perioada a reusit sa imi marturiseasca ceea ce facuse, iar lumea mea parca se prabusise. Nu mi-a venit sa cred.
Am suferit, am plans, am fost ajutata de prieteni , dar tot a ramas in inima mea. Si-a cerut scuze si mi-a promis ca se v-a schimba. Vroia doar o a doua sansa, iar eu am avut taria de a-i oferii sansa pe care el o vroia.
Dupa ce ne-am impacat, el a fost cu totul alta persoana. Numai iesea afara, renuntase la ,, prietenul lui''- bautura, imi spunea cu cine vorbea, imi cerea parerea mereu, era mult mai atasat de mine.
Am fost complet uimita de acea schimbare, dar am stiut un lucru: M-a iubit foarte mult si de aceea s-a schimbat. S-a schimbat pentru mine. Nu orice baiat se schimba pentru persoana iubita. Daca o iubeste destul de mult, poate avea puterea sa faca asta.
Am trecut prin multe alaturi de el si multumirile ar trebuii sa le primeasca Dumnezeu. Spun asta pentru ca Dumnezeu a vrut ca totul sa se intample asa. Am trecut prin atatea si stiu ca Dumnezeu ne-a ajutat cel mai mult.
Incerc sa va spun ca toate au cate un scop si Dumnezeu are grija ca toata lumea sa primeasca ceea ce merita.
In prezent avem impreuna 1 an si 5 luni si ne iubim din ce in ce mai mult.
Am crezut in Dumnezeu si am avut parte de tot ce e mai bun!
Chiar daca am avut si perioade proaste, povestea noastra este cea mai speciala pentru mine.
Sper ca ati inteles ceva din tot ce am scris, iar asta sper ca va v-a ajuta intr-o buna zi.
Va multumesc ca mi-ati citit povestea! Sper ca v-a placut si astept parerile voastre.
SFARSIT.