In de media: Rosa's kamer
Harm. Dat ik hem niet herkende. Ik heb Harm ontmoet op mijn tiende. We waren op vakantie en ik verveelde me. Naast de camping lag een meertje. Als je naar de overkant zwom, wat mij streng verboden was, kwam je uit op een privé terrein. ik zwom natuurlijk wel naar de overkant. Het eerste wat ik zag, was Harm. Hij was elf en speelde met een hondje. Ik keek of niemand me zag, en liep toen naar Harm toe. Die vakantie hebben we elke dag gespeeld. Onze ouders wisten er niks van. Ik heb de zijne ook nooit gezien. Ik had niet gedacht dat ik hem ooit nog zou zien. Harm glimlacht en trekt me in een knuffel. Ik beantwoord de knuffel zonder twijfel. Hij trekt mij zijn kamer in. "Dus, Rosa. Hoe gaat het?" "Goed!" Na een tijdje gekletst te hebben, word er op de deur geklopt. Harm opent zijn deur en er komt een meisje binnengewandeld. Ze heeft zwart haar en felle blauwe ogen. Ze kijkt verbaasd naar mij, en naar Harm. Ze kijkt boos naar Harm en zegt: "BEN JE NOU ALWEER BEZIG?" Harm word ook boos en zegt: "ANGEL OPROTTEN! IK BEN NIET WEER BEZIG. GA WEG!" Angel blijft staan. Harm loopt dreigend op haar af en wilt haar wegduwen. Dat lukt niet helemaal, want angel pakt zijn hand en draait hem om. Harm schreeuwt en beland op de grond. Angel loopt op me af en zegt: "Hoe je ook heet, hij is niet verliefd op je! Hij heeft met meer meisjes!" Dit gaat te ver. "Angel, ik heb Harm net 2 minuten gezien. Ik ben hier met komen wonen." Angels ogen worden groot. "Shit." Ze loopt over Harm heen de kamer uit. "Harm... wtf?" Harm staat op en wrijft met een pijnlijk gezicht over zijn pols. "Ik.. eh.. heb met meerdere meisjes gehad. Ik kan het gewoon niet! Ik word heel snel verliefd." Meelevend klop ik Harm op zijn schouder. "Zullen.. zullen we hier niet meer over praten?" Ik knik en we lopen naar beneden.
Haaai! T'is je zeepaard jeweetzelf😘 nee grapje guys. De rollen tot nu toe zijn dit:
Meeloper bitch: Lotte
Vriendin Rosa: Sanne
Beste vriendin Rosa/ vriendin Harm: Doutsje
Pester Jeremy: Amber
Vriendin Joost: Jinte
Zusje/vriendin Rosa: Angel
Aanhanger link:
Tim
Alyssa
Valerie
CleoIk mis nog een paar rollen, dus je kan je nog inschrijven!
Dit zijn de nog overgebleven rollen:
Mede-pester Jeremy
BitchIn dit hoofdstuk doen deze mensen mee:
crazymermaid2000
JE LEEST
Just a show
Fanfiction!DIT BOEK WORDT HERSCHREVEN! Rosa de wit wordt, tot haar ergernis, uit haar vertrouwde omgeving weggetrokken door haar stiefmoeder en wordt gedwongen haar laatste jaar op een andere middelbare school af te maken. Met haar stoere kleding en ongeïnter...