Ik neem plaats aan een tafel. Naast Jeremy. Ik heb namelijk geschiedenis en Doutsje niet. Mevrouw kamille komt binnen. "Oke iedereen, ik heb geregeld dat jullie de hele schooldag mogen werken aan het werkstuk voor geschiedenis." O god. Bye cruel world. Langzaam draai ik me om en zie link tevreden kijken. Kut. Kut. Kut. Jeremy lijkt ook niet blij met deze beslissing. Hij legt vermoeid zijn hoofd op tafel. "Het groepje van Amber moet even zonder haar werken, want zij staat ziek gemeld." Ik zie Jeremy verstijven bij de naam Amber. Had hij dat niet eerder gedaan? Ik schuif iets meer naar hem toe en fluister: "gaat het?" Hij knikt. "Wat is er met amber?" Bij het woord 'amber' krimpt Jeremy in elkaar. "Ze.. ze is niet zo aardig tegen me..." er beginnen tranen uit zijn ogen te druppelen. "Ik wil er niet over praten." Ik knik begrijpend. Ineens begint de docent weer te tetteren. "Dan mogen nu de groepjes bij elkaar zitten terwijl ik de onderwerpen uitdeel." Link staat op en komt bij mijn tafel staan. Zijn gezicht komt gevaarlijk dichtbij. "Ik kan jouw heel gelukkig maken." Er komt een gesmoord geluid uit mijn keel. "Betekent het dat je weg gaat? Want dan maak je me gelukkig ja." Naast me klinkt een geluidje dat verdacht veel op lachen lijkt. Link loopt naar jeremy toe. "En jij... jij mag dat hele werkstuk lekker in je eentje maken. Rosa hoeft haar handen niet vies te maken door met jouw samen te werken." Jeremy kijkt angstig naar link. "Je word nooit populair. Je hebt er de looks en Power niet voor. Niemand mag je jeremy. Zelfs je ouders niet. Die hebben je achter gelaten. Je bent geadopteerd. Je hebt gefaald in het leven. Waarom maak je er geen einde aan?" Op dit moment houd ik het niet langer en sta op. "Zijn ouders hebben tenminste voor hem gekozen, de jouwe zitten aan jouw vast. En het enige wat hier gefaald heeft is jouw vaders condoom!" Link trekt wit weg. Zijn onderlip trilt en hij rent de klas uit. Oepss... De docent rent achter hem aan en de hele klas begint te smoezen. Heb ik zojuist de almachtige link aan het huilen gemaakt?
Hey iedereen❤️
Misschien is het jullie opgevallen dat ik de laatste tijd HEEL ERG afwezig ben geweest.
Dat klopt, dat ga ik niet ontkennen, maar dat heeft een reden.
Ik ben momenteel bezig met een suuuppppeerr gaaf project (al zeg ik het zelf)
Ik schrijf dat offline omdat er anders super veel tijd tussen de hoofdstukken zal zitten en daar zit niemand op te wachten.
Xxx, strange Mystery Cat (S.M.C)
JE LEEST
Just a show
Fanfiction!DIT BOEK WORDT HERSCHREVEN! Rosa de wit wordt, tot haar ergernis, uit haar vertrouwde omgeving weggetrokken door haar stiefmoeder en wordt gedwongen haar laatste jaar op een andere middelbare school af te maken. Met haar stoere kleding en ongeïnter...