PART 3

44 4 0
                                    

| Author pov |

" Saya cadangkan, arahkan mereka mengikut arahan kami. " balas Haneul dengan yakin. YeonJoo memandang Haneul dengan wajah yang penuh tanda Tanya.

Pengetua Kim Kelihatan sedang berfikir.

1 minit.

2 minit.

3 minit.

4 minit.

5-

" Baiklah saya setuju! " akhirnya Pengetua Kim setuju dengan cadangan Haneul.

Haneul terus bow sambil tersenyum lebar.

" Kamsahamnida, " balas Haneul Dan YeonJoo serentak.

" Kamu berdua boleh masuk kelas sekarang. " arah Pengetua Kim.

Haneul Dan YeonJoo terus keluar dari bilik Pengetua dengan Senyuman yang lebar.

" Kau yakin dengan cadangan tadi ?? " soal YeonJoo mahukan kepastian.

Dia bukan apa. Dia Takut Haneul akan pergunakan pelajar sesuka hati Dia je.

" Aku yakin. Kenapa ?? " balas Haneul dengan pelik.

YeonJoo tersenyum hambar.

" Kajja Kita masuk kelas. " Haneul terus memeluk bahu YeonJoo yang tinggi separas bahu nya dan berjalan ke kelas sambil berbual.

Skip

| Di Dalam Kelas 6 Happy |

| Suga pov |

Knock knock !!

Tumpuan kami satu kelas yang sedang belajar terganggu apabila ada dua orang pelajar mengetuk pintu.

" Mianhae sonsaenim, tadi kami pergi jumpa Pengetua. " Haneul rupanya.

Jumpa Pengetua ?! For What ?!

Cikgu Jung yang sedang mengajar hanya menggeleng.

" Haneul, YeonJoo. Saya bukan nak marah, tapi, Setiap kali kelas saya, mesti awak berdua masuk lambat. Adakah awak cuba ponteng kelas ?? " Cikgu Jung memandang Haneul Dan YeonJoo bersilih ganti.

" Mianhae Cikgu, bukan sengaja, tapi kami terpaksa. Kami selalu dipanggil untuk berjumpa dengan Cikgu Park. " balas Haneul sambil menunduk.

Kesian pulak Aku tengok dorang.

Bagi Aku, tanpa Haneul Dan YeonJoo, sekolah ni takkan terkenal bukan disebabkan mereka berdua. Cikgu memang tak kenang budi ehh ??

Aku terus mengangkat tangan Kanan ku.

Cikgu Jung memandangku pelik.

" Ada apa Suga ?? "

" Benarkan jelah mereka masuk Cikgu, sian lah mereka. Setiap hari, mereka Selalu masuk lambat. Takkan Cikgu tak tahu lagi tentang tugasan mereka ?? Ambil masa yang lama. " balasku dengan Swag nya.

Haneul memandangku dengan pelik.

YeonJoo pulak hanya tersenyum.

" Haihh, arraseo, pergi duduk. " arah Cikgu Jung. Haneul Dan YeonJoo terus bow pada Cikgu Jung Dan berjalan ke tempat masing².

Aku dapat menangkap keluhan Haneul.

" Haihh... "

Aku tersenyum melihatnya. Dia Kelihatan cantik waktu Dia penat.

Suga! Apa kau merepek ni?! Think about your swag! Huhh! Don't forget about your Swag! Hohoho!

Selepas itu, pelajaran bermula seperti biasa.

Prefect, I Love You! |Jimin Bts FF| ( Complete )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin