PART 17

40 3 9
                                    

Keesokannya,

♦ Di Jeguk High School ♦

| Haneul Pov |


Aku memandu kereta ku masuk kedalam kawasan sekolah. Aku mematikan enjin kereta Dan terus membuka pintu Dan melangkah keluar.

Udara Segar pada pagi itu aku hirup dengan Senyuman yang lebar.

Aku mengambil beg sekolah ku Dan terus memakainya.

" NOONA !! "

Aku memandang kearah belakang.

Kelihatan Jimin, Jungkook Dan Taehyung sedang berlari kearah ku dengan Senyuman yang lebar.

" Morning Noona! " tegur Jimin sambil tersenyum sehingga ternampak eyesmile nya.

" Morning. " balasku sambil tersenyum.

" Morning Noona! " Tegur Jungkook Dan Taehyung serentak.

" Morning. Kenapa kamu bertiga nampak ceria semacam harini ?? " Soalku pelik.

Mereka bertiga tersengih bagaikan kerang laut.

" Hehe. Excited tengok Noona pakai baju ni balik. " balas Jimin sambil menunjuk kearah pakaian sekolah ku.


Ouh.

Aku baru perasan yang harini Aku pakai baju pengawas Aku.

Patutlah bebudak ni happy semacam.

" Noona! Noona akan pegang jawatan tu semula kan ?? Kan ?? Kan ?? Kan ?? Kan ?? " soal Taehyung sambil memandang ku penuh harapan.

Aku tersenyum.

" Noona akan bagitahu nanti. " balasku membuatkan bibir Taehyung mula menjadi muncung.


" Alah kau ni Tae! Tanya soalan macam apa je! Mestilah Noona pegang jawatan tu balik! Kau tak nampak ke baju Dia pakai Sekarang ?? Baju pengawas kan ?? Mestilah Noona pegang jawatan tuh! " sampuk Jimin dengan yakin.

Jungkook hanya mengangguk

" Betul tu! Kookie sokong kalau Noona jadi Ketua Pengawas semula! Benci tengok YeonJoo tu! " balas Jungkook sambil mencebik.

Aku hanya menggeleng.

Baru Tingkatan 4.

Tapi kata-kata dorang mengalahkan orang Tua pulak.

Hebat bebudak ni...

Tak sia-sia Mr Dan Mrs Kim, Park Dan Jeon lahirkan dorang.

Bangga siaaa...

" Oklah, Noona nak pergi bilik disiplin Jap. Nak ikut ?? " Aku tersenyum penuh makna dekat mereka.

Serta-merta Senyuman Mereka mati.

" Err..tak nak lah Noona! Hehe! " balas mereka serentak sambil tersengih.

" Dah, pergi masuk kelas. " arahku sambil tersenyum.

Mereka mengangguk Dan terus berjalan meninggalkan ku sendirian.

Aku terus membuka langkah untuk berjalan.

Tetapi terhalang apabila satu suara memanggilku.

" HANEUL! "

Aku menoleh kebelakang.

Kelihatan YeonJoo sedang berjalan kearahku dengan wajah yang merah.

" Kenapa ?? " Soalku malas.

Prefect, I Love You! |Jimin Bts FF| ( Complete )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin