PART 20

27 2 1
                                    

♥ Waktu Balik ♥

| Jimin Pov |


Aku menggalas beg sekolah ku Dan terus keluar daripada kelas.

Aku meneruskan langkahku kearah tangga Tetapi terhenti apabila satu suara memanggil ku dari belakang.

" Jimin. "

Aku segera menoleh.



Ouh....


" Apa awak nak Yuna ?? "


Nae, Yuna. Kim Yuna...

Ex-girlfriend Aku...

Kitorang putus sebab takde persefahaman antara satu sama lain.


" Jimin, boleh tak Kita jadi macam dulu balik ?? " Yuna berjalan mendekati Aku.

Wajahnya Kelihatan penuh harapan.

Aku pantas menggeleng.

" Mian, saya dah ada orang lain. " Aku bow pada Yuna Dan terus turun tangga.


Aku dapat dengar jeritan Yuna dari atas.



" SAYA AKAN PASTIKAN AWAK MILIK SAYA PARK JIMIN! SAYA CINTAKAN AWAK LAGI! SAYA SAYANGKAN AWAK LAGI! I LOVE YOU OPPPAAAA!! "

Aku meraup wajahku.

Keluhan dilepaskan.


" Jimin-ah, gwenchana ?? " Kelihatan Haneul Noona berdiri dihadapan ku sambil merenung ku dengan pelik.

Aku tersenyum hambar.

" Jimin ok. " balasku sambil tersenyum.


Haneul terus menggenggam erat tangan ku.

" Jimin, harini Noona rasa bahagia sangat. Noona tak tahu sebab apa... "

Aku memandang Haneul Noona dengan kening terangkat.

Haneul tersenyum.

" Pasal Perasaan Jimin dekat Noona, "

Haneul memandangku.

" Tak pernah berubah kan ?? " sambung Haneul.

Aku terkedu.

Takkan Dia dengar jeritan Yuna tadi ??


" Nampaknya ada orang sukakan kamu jugak. " Aku memandang Haneul Noona dengan pandangan kosong.


Aku tak tahu nak cakap apa sekarang...


" Kenapa Yuna menjerit kuat tadi ?? Siap ada nama kamu lagi. Kamu ada hubungan dengan Dia ke ?? " soal Haneul Noona.

Aku pantas menggeleng.

" Ani! Jimin takde hubungan Apa-apa dengan Dia! Jimin tak suka Dia langsung! Betul Noona! " balasku sambil tersengih palsu.

Haneul ketawa kecil Dan terus menarik ku ke keretanya.


" Noona balik dulu, jumpa esok tauu! Byee! " Haneul mengusap kepala ku Dan terus masuk kedalam kereta.

Aku hanya mengangguk.

Bye Noona...


Aku terpaksa tipu Noona....

Terpaksa....


Prefect, I Love You! |Jimin Bts FF| ( Complete )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin