- Di Dalam Kelas 5 Happy -
| Author Pov |
Haneul melangkah masuk kedalam kelas Dan terus duduk disebelah YeonHwa.
YeonHwa yang sedang membaca buku itu terus memandang Haneul dengan kening terangkat.
Haneul hanya diam.
YeonHwa menjadi pelik. Apa kena dengan Haneul ??
Bammm!!
YeonHwa menghentak meja dengan kuat membuatkan Haneul melatah.
" Mak kau biru! " YeonHwa ketawa kecil melihat Haneul yang terkejut akibat hentakan tadi.
Pappp!!
" Appooooo!! " jerit YeonHwa kesakitan apabila tangan Haneul melekat di kepala nya.
YeonHwa menggosok kepalanya yang terasa berdenyut itu.
Haneul mendengus marah.
" Kenapa dengan kau ?? " soal YeonHwa.
Haneul terdiam.
" Aku cakap ngan orang kan ?? Bukan dengan meja kerusi atau dinding kan ?? " perli YeonHwa sambil menjeling Haneul.
Haneul tersengih.
" Kau kenal Kim Yuna ?? " soal Haneul.
" Haa baguslah. Soalan dibalas soalan." perli YeonHwa lagi.
Haneul ketawa kecil.
" Aku kenal Dia. Kenapa ?? " balas YeonHwa.
" Tadi waktu Aku masuk kelas Jimin, dia dengan kembar Dia ada Kat dalam kelas tu. Aku pun peliklah. Apa Dia buat kat kelas Jimin ?? " terang Haneul.
YeonHwa tersenyum sinis.
" Ehem! Kim Haneul. Just wanna asking. Are you jealous with that girl ?? " soal YeonHwa.
Muka Haneul menjadi merah.
" No! I'm not! "
" Haha you can't lie to me! "
" No! It's doesn't true! I'm not jealous! Trust me YeonHwa! "
" Yahh! I'm your cousin! I know everything about you! How you mad at people. How you crying. How you smile and how you get jealous! "
" Fine! You're win! "
Haneul terus mengalah.
Dia dapat rasakan yang Jimin ada hubungan dengan Yuna.
Yuna tak rapat dengan sesiapa melainkan Jimin Seorang je.
Dia tahu itu saja tentang Yuna.
" Jimin ada Apa-apa hubungan dengan Yuna ke ?? Tapi apa hubungan dorang ?? " Soal Haneul dalam hati.
" Kau risau sebab kau Takut Jimin ada hubungan Apa-apa dengan Yuna ?? Tskk! Mustahil lah Haneul! " serkap YeonHwa sambil menggeleng.
Perlahan-lahan Haneul mengangguk.
" Nae. Aku Takut dorang couple ke apa. Mana tahu Yuna nak get back semula. Hancur lah hubungan antara Aku dengan Jimin nanti. " balas Haneul dengan keluhan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prefect, I Love You! |Jimin Bts FF| ( Complete )
Random" Noona. Berhenti tunjuk bagus dihadapan semua orang. Jimin tak suka. " - Park Jimin. " Kenapa ?? Kenapa ?? Kenapa Noona tak boleh tunjuk bagus depan semua orang ?? Kenapa sekarang ?? Kenapa Park Jimin ?? " - Kim Haneul. ...